  • Data: 2014-04-24 20:48:25
    Temat: Re: Kategoria B na motor
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jacek,

    > Ja tu czegoś nie rozumiem. Z jednej strony robi się nowe kategorie AM,
    > A1, A2, ograniczenie wieku dla robiących A po raz pierwszy do 24 lat.
    > Wszystko zapewne "dla poprawy bezpieczeństwa".
    > Z drugiej strony puści się na żywioł wszystkich byle tylko silnik był do
    > 125 ccm.
    > Czyżby ktoś doszedł do wniosku, że poprawią się "wskaźniki" i zmniejszy
    > bezrobocie, jak się część narodu pozabija?

    Histeryzujesz. Teraz, żeby jeździć skuterkiem do 50ccm wystarczy dowód
    osobisty. Nie jest wymagana znajomość jakichkolwiek przepisów. Prawo
    jazdy kategorii B jednak znajomości przepisów wymaga a różnica
    pomiędzy 50 a 125ccm na kolana nie powala. Wręcz daje trochę więcej
    marginesu bezpieczeństwa, bo można przyśpieszać i jechać z
    prędkościami takimi samymi jak inne pojazdy a nie tylko być
    zawalidrogą.

    --
    Best regards,
    RoMan