  • 11. Data: 2009-05-09 12:41:16
    Temat: Re: Kiepsko opakowany HDD ze sklepu internetowego
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 14:33, "B.G" <b...@w...pl> wrote:

    > np.  speedfan, hdd health

    SMARTa trzeba wczesniej w biosie aktywowac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 12. Data: 2009-05-09 12:51:54
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    On 9 Maj, 14:33, "B.G" <b...@w...pl> wrote:

    > SMARTa trzeba wczesniej w biosie aktywowac?

    Nie.

    --
    B.G

  • 13. Data: 2009-05-09 14:11:00
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    Wlasnie odebralem od kuriera paczke z HDD kupionym w sklepie
    internetowym. Paczka nie jest zniszczona, tylko obawiam sie jednego -
    sklep bardzo kiepsko zapakował ten dysk twardy - nie byl nawet w tym
    plastikowym korytku na dyski twarde :(
    Po prostu zapakowany w woreczek z folii antystatycznej, i wlozony do
    znacznie wiekszego kartonu, wypelnionego kawalkiem styropianu i
    scinkami. Ogólnie dysk w srodku troche latal luzem :/

    Jak myslicie, moglo sie cos stas z HDD podczas transportu? W sensie
    wstrzasy, uderzenia?
    ---------------------------------------
    Nie żartuj. W specyfikacjach pisze ile g (przyspieszeń ziemskich) wytrzymuje
    dysk z zaparkowanymi głowicami. Miałbyś duże trudności z wytworzeniem
    takiego obciążenia.

  • 14. Data: 2009-05-09 18:28:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gu4fp7$gbo$...@i...gazeta.pl

    > "Artur M. Piwko" s...@b...pl

    > A który HDD to ma?

    Pytam o G, nie o SMARTa w ogóle. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-05-09 19:32:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 14:33, "B.G" <b...@w...pl> wrote:

    > np.  speedfan, hdd health

    Zainstalowalem speedfan i zakladka SMART jest pusta :( Nie mozna
    wybrac zadnego dysku.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4b5d43ec99894e3
    .html

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2009-05-09 20:24:29
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On 9 Maj, 14:33, "B.G" <b...@w...pl> wrote:

    > Zainstalowalem speedfan i zakladka SMART jest pusta :( Nie mozna
    > wybrac zadnego dysku.

    Z cyklu tajemnice Vista i Win7, uruchom speedfana z prawego guzika myszy i
    wybierz polecenie "run as administrator" i sprawdz jeszcze raz liste
    dysków.

    --
    B.G

  • 17. Data: 2009-05-09 20:25:28
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

  • 18. Data: 2009-05-09 20:52:26
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 22:24, "B.G" <b...@w...pl> wrote:

    > Z cyklu tajemnice Vista i Win7,  uruchom speedfana z prawego guzika myszy i
    > wybierz polecenie "run as administrator"  i sprawdz jeszcze raz liste
    > dysków.

    O i teraz wszystko dziala :)
    Ciezko zrobic screena z programu, bo tzreba okno przewijac, ale jest
    tam opcja anlaizy on-line i w tutaj latwiej jest zrobic screena:

    http://img151.imageshack.us/img151/5750/zrzutsmart2.
    jpg

    Ale za to zaniepokoil mnie moj drugi dysk :/ A zwlaszcza Power On
    Hours Count:

    http://img300.imageshack.us/img300/2246/zrzutsmart3.
    jpg

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2009-05-09 23:17:32
    Od: zólta pieta <...@...a>

    ten dysk padnie tak czy siak, bez wzgledu czy kurier nim rzucal czy nie. bo
    to dysk na S i nie samsung :D
    z ciekawosci: dlaczego kupiles ten dysk ? przeciez te dyski zbieraja
    najwiecej marnych opinii...

  • 20. Data: 2009-05-10 00:07:12
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie żartuj. W specyfikacjach pisze ile g (przyspieszeń ziemskich)
    > wytrzymuje dysk z zaparkowanymi głowicami. Miałbyś duże trudności z

    To nie tylko kwestia wstrzasow... czasem przy dyskach IDE zdarzalo sie, ze
    przy "rzucie" dyskiem w transporcie pekal interfejs (np. pekal plastik,
    ktory otaczal te 40 pinowe lacze) - taki dysk nie byl potem przyjmowany w
    ramach reklamacji. .

    Takze - jesli nie ma objawow zewnetrznych uszkodzen, to raczej nie powinno
    byc problemu.

    Pozdrawiam
    Michal