  • 341. Data: 2018-06-13 19:28:29
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pfrj01$2dh$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-06-13 o 18:30, r...@k...pl pisze:

    >Jakim cudem, o wyroku dowiedział się od komornika.

    >Nie przywrócili terminu.

    To teraz Ziobro lub nowy SN moze sie wykazac ... jak myslisz, wykaze
    sie ?

    Tylko czy to aby na pewno pro pisowski krzykacz ?

    J.

  • 342. Data: 2018-06-13 20:07:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jun 2018 19:04:58 +0200, w <pfriru$2dh$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > To dlaczego tak pieprzyliście?
    > Z własnej głupoty?

    Nie wiem co ci odbija, ale ja nic takiego nie mówiłem.

    > Pierdolenie. Swojemu pozwolili zasądzić prawie pół miliona kary.

    Widocznie kasta stawia opór. Albo co gorsza, ten się nie bał szykan.

  • 343. Data: 2018-06-13 20:08:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jun 2018 19:07:10 +0200, w <pfrj01$2dh$3@node1.news.atman.pl>,

    > Jakim cudem, o wyroku dowiedział się od komornika.

    > Nie przywrócili terminu.

    Nie uwzględnili, że "jestem z pisu i mam prawo nie odbierać listów"? :D
    Na szczęście dla takich pisowskich gap jest jeszcze skarga nadzwyczajna.

  • 344. Data: 2018-06-13 20:19:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 20:07, r...@k...pl pisze:

    > Nie wiem co ci odbija, ale ja nic takiego nie mówiłem.

    Nie wiem co tobie odbija ale pisząc "wy" na pewno nie miałem
    na myśli tylko ciebie.

    > Widocznie kasta stawia opór. Albo co gorsza, ten się nie bał szykan.

    Czyli twierdzenie o przejęciu sadów przez pis o czym czytam
    na grupie co drugi dzień jest zwykłym bełkotem.
    Kiedy ten bełkot się skończy?
    I nie dziw się że pytam ciebie, swoim pierwszym tekstem
    w tym wątku podłączyłeś się do tego bełkotu kłamców.

    Pozdrawiam

  • 345. Data: 2018-06-13 20:20:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 19:28, J.F. pisze:

    > To teraz Ziobro lub nowy SN moze sie wykazac ... jak myslisz, wykaze sie ?

    Ziobro nie ma takich uprawnień, to była sprawa z powództwa cywilnego.
    Czy ma SN, nie wiem.

    > Tylko czy to aby na pewno pro pisowski krzykacz ?

    Był.

    Pozdrawiam

  • 346. Data: 2018-06-13 21:10:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ziobro nie ma takich uprawnień, to była sprawa z powództwa cywilnego.

    Jako PG nie moze wniesc kasacji ?

    >Czy ma SN, nie wiem.

    SN bedzie kasacje rozpatrywal :-)

    >Był.

    Nie kojarze, ale prawde mowiac - krzykaczy raczej nie slucham,
    szczegolnie pisowskich.

    Gdzie on krzyczal i co ?

    J.

  • 347. Data: 2018-06-13 21:24:31
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Swojemu pozwolili zasądzić prawie pół miliona kary.

    Widocznie ten co wygrał był wyżej w hierarchii.

  • 348. Data: 2018-06-13 21:43:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jun 2018 20:19:29 +0200, w <pfrn7l$70v$1@node1.news.atman.pl>,

    > Nie wiem co tobie odbija ale pisząc "wy" na pewno nie miałem
    > na myśli tylko ciebie.

    Czyli jednak ja tak mówiłem? Czy masz może jakieś halucynacje?

    > w tym wątku podłączyłeś się do tego bełkotu kłamców.

    Nie mów na swoją władzę :D

    PS. Mniej TVP, to szkodzi na mózg.

  • 349. Data: 2018-06-13 22:38:47
    Temat: [NTG] Re: Kierowca kacyk.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 21:43, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 13 Jun 2018 20:19:29 +0200, w <pfrn7l$70v$1@node1.news.atman.pl>,
    > RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):
    [...]
    I chuj z pierdolonymi agitatorami zasrywającymi polityką każdą grupę!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 350. Data: 2018-06-13 22:51:14
    Temat: Re: [NTG] Re: Kierowca kacyk.
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2018 22:38, Akarm pisze:

    > I chuj z pierdolonymi agitatorami zasrywającymi polityką każdą grupę!

    I chuj, albowiem jak powiedział Tomasz Mann - wszystko jest polityką.