  • Data: 2020-03-22 23:19:31
    Temat: Re: Kilka zdań o tym jak jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 23:04:08 +0100, collie napisał(a):
    > "Marek Migalski (znany skądinąd), gdy na świecie rozszalała się epidemia
    > koronawirusa, napisał w sieci: "Moja reakcja na zamknięcie Polski jest
    > natychmiastowa. Wylatuję nim odbiorą nam paszporty. Wolę odbywać kwarantannę
    > na Kanarach lub Seszelach, niż w Nędzy czy w Katowicach". Jak napisał, tak
    > zrobił i poleciał na Teneryfę."

    Bo ta wladza nic nie umie, jak Jaruzelski oglosil 13-go kwarantanne,
    to nikt nie wylecial :-)

    Pomysl moze i dobry, ale:
    -trzeba zdazyc,
    -trzeba miec pieniadze ... choc tam chyba wlasnie spore rabaty,

    -inne kraje musza wpuscic, a to juz nie jest takie pewne,

    -na Teneryfe zamkneli, juz chyba niejeden, hotel wraz z turystami.
    to nie wiem gdzie lepiej - w Katowicach czy w jednym pokoju ...
    i bez basenu ...

    https://www.o2.pl/artykul/koronawirus-zatrzymali-tur
    ystke-inni-bili-brawo-z-balkonow-nagranie-z-teneryfy
    -6490241790252673a

    J.