eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych › Re: Kilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych
  • Data: 2009-01-09 10:47:20
    Temat: Re: Kilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze skalibrowany, a wiec kilkakorotnie , jeden na drugi, eyefocus
    > dziala swietnie nawet gdy sie nosi okulary. Mam dlatego analogowy C5 i
    > nie sprzedam go nigdy.
    > StaM

    fakz , ze dziala swietne
    ale yojstik dziala jeszcze swietniej

    mialem 2 zastrzezenia :
    1. spowalnial prace AF i to wyczuwalnie.
    2. utrudnial kontrole obrazu na matowce , w zasadzie ja uniemozliwial
    gdyz wymagal spojrzenia w okreslony punkt.

    dosc szybko wylaczylem gdyz przekadrowanie w sumie bylo szybsze i
    pewniejsze.

    Na ogol w decydujacym momencie kiedy trafilo sie jakies wazne ujecie
    dzialal jak zwykle pewnie tylko, ze w tym akurat przypadku na inny niz
    myslelismy punkt. byc moze to byla wina i obslugujacego.