  • Data: 2017-09-12 08:59:11
    Temat: Re: Klawiatura nie działa w czasie startu
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Animka napisał w Monday 11 of September 2017
    23:56:

    > Odinstalowania klawiatury i ponownego uruchomienia systemu (po
    > wyłączeniu komputera).
    > Podczas startu Windows klawiaturę rozpozna i zainstaluje.

    Widzę, że, jak pisali przedpiścy, dyskusja z Tobą, to
    rzeczywiście strata czasu. Czy Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniem, co
    jest napisane? :-/
    Pomijając nawet drobną kwestię, że nie używam Windowsów, to
    problem występuje ZANIM system operacyjny (niechby i Windows) w ogóle
    zacznie się uruchamiać. Jak już zacznie wstawać, to swoje drivery
    uruchamia skutecznie i wszystko działa. Odinstalowywanie driverów nie
    ma więc żadnego sensu, bo drivery w systemie operacyjnym (niechby i
    Windows) działają poprawnie.

    > To nie używaj tej przedpotopowej na PS/2.

    Jest to jakiś pomysł. Ale to jest obejście, a nie rozwiązanie
    problemu.

    > Obydwie masz podłączone? Po co?

    Hmmm... niech sobie przypomnę... żeby grać na cztery ręce?
    Chyba nie... Żeby pisać sam do siebie maile? Też nie. Mam rozdwojenie
    osobowości? Prawdopodobne, ale chyba też nie. A już wiem! Tę drugą
    podłączyłem w celach testowych, żeby jakoś spróbować zlokalizować
    problem.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.