  • Data: 2017-01-16 22:48:03
    Temat: Re: Klawiatura w laptopie
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-16 o 18:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak na wszelki wypadek w BIOS-ie masz 'USB Legacy : Enabled'?
    >
    > Żeby sprawdzić, czy to komputer czy system, możesz wystartować system
    > (inny niż Win) z jakiegoś CD-ROM'a.
    >

    > -----

    Kolego diakrytyczny, bądź tak miły, i komentarze dawaj *pod* cytatem!
    Acz rady powyższe są dorzeczne. Natomiast ja dodam, że znałem przypadek,
    że zbiesił się ten "fortepian", co w maszynie, i (uwaga!) blokował też
    pracę dopinanego. Aby sprawdzić, czy to nie ten przypadek, i jeśli masz
    dryg do dłubaniny, to odłącz fizycznie laptopową klawiaturę, i zobacz,
    czy podpięta pod USB zacznie (być może) działać jak trzeba. Jeśli tak,
    to czeka Cię wymiana.
    Jak rozmontować? Wyszukaj w sieci, czasem jest.