  • Data: 2016-10-03 12:38:10
    Temat: Re: Klej odporny na olej
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-03 o 11:44, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Nierzetelny rzemieślnik wykonałby usługę byle jak, a Ci sa uczciwi i
    > mówią prawdę, że nie są w stanie wykonac usługi.

    No dobrze - nie brak rzetelności, a ich lenistwo..

    > To chyba brat Getza. Może wspomaganie będzie pasowało.
    > http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-wspomaganie
    -getz-1-5-crdi-i5796914392.html

    > Dziura jest przy końcówce czy w środku wężyka? Może rozciąć zupełnie
    > wężyk i połączyć tuleją?

    Raczej nie, może sama maglownica, ale wężyki raczej na pewno nie, już od
    samego wyjścia z pompy ma ma inny kształt. Zresztą sama maglownica też
    pewnie jest inna - Matrix jest sporo szerszy od Getza. Ale jak by nie
    było - będę w serwisie, i gdyby okazało się że nie ma węży do Matrixa to
    podrzucę myśl aby użyć tych od Getza. Dzięki za sugestię.

    Też właśnie mam taką drugą koncepcję naprawy węża. Gdyby zaklejanie
    jednak okazało się nieskuteczne to pozostanie rozciąć wąż, złączyć
    tuleją, skręcić dwoma obejmami i... przynajmniej teoretycznie - dzieci
    po dzieciach..;-)