  • Data: 2019-02-12 22:17:24
    Temat: Re: Klucze rurowe - jakie?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Niestety mam do wyboru albo Topex, które się nie nadają do mojej
    > roboty z racji, bo to nie ta wytrzymałość, albo widzę klucze Beta,
    > Unior albo Gedore w cenie ponad 400 zł za komplet.

    No to chyba niedrogo do pracy?

    > Czy Koledzy mi coś doradzą? Jest jakaś marka pośrednia między
    > Topex a Gedore, żeby była rozsądna cena ale materiał miał właściwą
    > wytrzymałość? Ewentualnie czy są jakieś nasadki 1/2 cala o
    > cienkich ściankach?

    Jest obecnie kilka kluczy, które odkręcą piastę passata B5
    a więc odkręcą wszystko. Potrzebujesz tylko przejść się do sklepu i
    metodą Macajewa wybrać sobie cienką ściankę.

    np Tengtools, King Tony, Condor Werkzeug.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel