    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kocham ten kraj
    Date: Sat, 28 Mar 2020 11:11:08 +0100

    2020-03-28 o 09:01 +0100, Uzytkownik napisał:
    > systemu to jeszcze w życiu nie widziałem. Pierwsza rzecz to
    > maksymalny rozmiar wszystkich dokumentów, które można przesłać na
    > serwer 1500MB. Po prostu śmiech na sali. Pliki generowane w PDF w
    > rozdzielczości w której da się jeszcze coś odczytać tj. 200dpi mają
    > rozmiary 400-700MB na stronę A4

    Strona A4 to 21 x 29 cm. W calach 8.25" x 11.80". Przy rozdzielczości
    200 dpi, otrzymujemy bitmapę 1650 x 2360 pikseli, tj. łącznie 3'894'000
    punktów. Przy zupełnie nieskompresowanym obrazie i głębi 8 bitów
    na piksel, daje nam to ok. 3.8M na kartkę A4... Przy zastosowaniu
    jakiegokolwiek mechanizmu kompresji, wielokrotnie mniej, bo typowy
    dokument zapełniony jest jedynie w 5% swojej powierzchni. Jakim cudem
    tobie wychodzi ponad 100x więcej, nie mam pojęcia. Ale jak koledzy
    wcześniej zauważyli - coś robisz bardzo nie tak. 700M to rozmiar
    półtoragodzinnego filmu DivX który "da się oglądać".

    Mateusz