    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Date: Wed, 19 Feb 2020 15:19:24 +0100

    dyskusyjnych:XnsAB68830497AA2budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    Zalezy gdzie i kiedy.
    Jak jade w weekend, to przeciez nie zarabiam/trace, a jednak wole
    autostrade.
    O ile nie musze nadlozyc wielu km ...

    >Dochodzi tez znajomosc drogi.
    >Niby w erze google maps nie jest to juz tak wazne niemniej troche
    >inaczej
    >omija sie A2 znajac dokładnie drogę alternatywna, troche inaczej
    >jadac w
    >miejsce gdzie jest sie pierwszy czy drugi raz.

    A google ma opcje "omijaj platne" ?
    Bo jak znam zycie, to nawigacje beda usilnie chcialy wprowadzic na
    autostrade.

    >Słowenie rzeczywiście ominac warto.
    >Austrii nikt nie omija bo cena przejazdu jest rozsadnie skalkulowana.
    >Moze wiec zamiast omijac, trzeba oczekiwac rozsadnych cen?

    Cena jest bardzo rozsadna. Dla Kulczyka.
    A przeciez powinien maksymalizowac zysk, wiec nalezy zakladac, ze cena
    jest najrozsadniejsza z mozliwych :-)

    >Ja juz pomijam to ze u nas nawet jak autostrada zablokowana, jakies
    >roboty drogowe itp to nadal jest pobierana opłata pomimo tego ze w
    >danym
    >momencie droga nie spełnia kryteriów jakosci czy czasu przejazdu - to
    >juz
    >jest imo zwyczajne złodziejstwo.

    Przy robotach owszem. Albo przy kolejkach na bramkach :-)

    J.