    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Date: Mon, 24 Feb 2020 17:22:25 +0100
    <5e52dbb8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@i...dyndns.org.invalid.200224.invalid>
    <5e53f32d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>

    2020-02-24 o 17:00 +0100, yabba napisał:
    >:

    > Silniki VW i pochodne były oszczędne, ale jak się okazało to
    > oszukiwali na ekologii.

    Żeby zejść poniżej 7l w dieslu-osobówce nie potrzeba żadnego
    "oszczędnego" silnika. Każdy normalny pali mniej. Jeśli ktoś ma wynik
    wyższy to albo silnik popsuty, albo kierowca. Dwuletni Duster 1.5 dCi
    110KM małżonki pali na co dzień konsekwentnie 5.0l ON na 100 km (wg.
    wskazań komputera pokładowego, trasy wybitnie nie autostradowe). Po
    autostradzie waha się między 5.5 a 6, w zależności od tego kto prowadzi.

    Mateusz