    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5e52dbb8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@i...dyndns.org.invalid.200224.invalid>
    Date: 24 Feb 2020 17:59:56 GMT

    Użytkownik Tom N n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > I znowu sie bajanie zaczyna...
    >
    > Zaraz sie okaże, że to było chwilowe spalanie na 3 kilometrach z
    > górki.
    >
    > Jeżdżę dieslem od roku (V60CC D3) i średniego spalania poniżej 7
    > litrów na oczy nie widziałem, a na autostradzie to wychodzi koło 8,5
    > (i średnia 120)

    Co za znafffca...
    To była trasa Poznań Gdynia i z powrotem.
    Srednie spalanie 5,5. Takie wyszło z kompa i z tankowania - z takiego sie
    rozliczylismy za koszty podrozy.
    Jechało 5 osób o sredniej wadze około 90kg.
    Kazdy miał bagaz wiec bagaznik wypchany dosc znacznie.
    Tam gdzie krajowka, tam jechalismy normalnie, bez napinki i pospiechu,
    tam gdzie ska czy autostrada - jechalismy 140.
    Oktavia chyba ma 170KM, automat, 2013 rocznik z tego co pamietam.

    Zas co do sredniej - ducato l1h1 z fiatowskim silnikiem 2.0 przez długi
    czas paliło mi srednio 6,3 litra paliwa na trasie około 435 km dziennie.
    Tam był zbiornik 60 litrów i regularnie starczał mi na 2 dni jazdy i
    tankowałem wtedy około 56 litrów. Bardzo regularnie.

    To tyle w temacie twojej znajomosci mozliwości diesli...

    A jeszcze tak mi sie przypomniało - kiedys jechałem yarisem 1,4 do
    zakopanego - ztcp srednia około 4,5 litra wykreciłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik