  • 1. Data: 2011-06-08 08:26:38
    Temat: Kolejna zadyma masiarzy
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Aktywiści napędzający i organizujący masę krytyczną znaleźli nową formę
    rozróby.
    http://42.pl/u/2BrG
    http://www.skeler.waw.pl/index.php/omnie

    Ponieważ mało im awantur na rowerach od najbliższego czwartku wprowadzają na
    ulice wrotkarzy i rolkarzy, a pewnie niedługo pojawią się deskorolkarze.

    <Info prasowe>

    Nightskating w Warszawie - 9.06.2011, 19:30, pomnik Kopernika

    W czwartek, 9 czerwca 2011 r. o godz. 19:30 pod pomnikiem Kopernika na
    Krakowskim Przedmieściu, rolkarze spotkają się po raz pierwszy na wspólnym
    przejeździe ulicami Warszawy w ramach imprezy "Nightskating".

    Podobne imprezy odbywają się w miastach na całym świecie, gromadząc często
    kilka tysięcy uczestników. W Polsce do tej pory Nightskating odbył się we
    Wrocławiu i Katowicach.

    Celem warszawskiej edycji organizowanej przez Stowarzyszenie Polskater jest
    popularyzacja wrotkarstwa jako środka transportu w mieście, zwrócenie uwagi
    na potrzeby rolkarzy oraz luki prawne dotyczące tego środka transportu.

    Udział w imprezie może wziąć każdy, kto pojawi się w miejscu zbiórki i
    potrafi swobodnie poruszać się na rolkach.

    Plan imprezy:
    19:30 - 19:50: zbiórka na placu pod pomnikiem Kopernika
    19:50 - 20:45: przejazd rolkarzy ulicami:
    Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Aleje Jerozolimskie, Marszałkowska,
    Plac Bankowy, Aleja Solidarności, Targowa, Aleja Zieleniecka, Most
    Poniatowskiego, Al. Jerozolimskie, Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście;
    20:45 - 21:10: zakończenie I przejazdu, zgromadzenie pod pomnikiem
    Kopernika;
    21:10 - 22:00: II przejazd rolkarzy ulicami:
    Nowy Świat, Aleje Jerozolimskie, Marszałkowska, Puławska, Racławicka, Żwirki
    i Wigury, Raszyńska, Aleje Jerozolimskie, Nowy Świat, Krakowskie
    Przedmieście;
    22:00 - 22:20: zakończenie imprezy na placu pod pomnikiem Kopernika.

    ######
    Więcej informacji:
    Marcin Myszkowski, tel. 605 xxx xxx,
    Michał Machowski, tel. 508 xxx xxx

    Zabawy z urzędnikami
    Zgłoszenie przejazdu rolkarzy ulicami miasta nie jest łatwe. Ze względu na
    różne interpretacje przepisów, urzędnicy w zależności od potrzeb traktują
    rolki jako pojazd albo osobę pieszą. Z tego powodu nie wiadomo w którym
    urzędzie należy zarejestrować demonstrację rolkarzy - w Biurze
    Bezpieczeństwa czy u Inżyniera Ruchu. Nasze plany zgłosiliśmy w obydwu
    urzędach, i każdy z nich odesłał nas do drugiego urzędu, unikając
    podejmowania jakichkolwiek decyzji. Podczas wymiany pism z inżynierem,
    otrzymaliśmy nawet wezwanie do uzupełnienia rzekomo brakujących dokumentów w
    terminie który upłynął dzień przed wysłaniem pisma z urzędu. W końcu udało
    nam się zgłosić imprezę w Biurze Bezpieczeństwa które przyjęło nasze
    zgłoszenie.

    <Info prasowe>

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-06-08 09:44:38
    Temat: Re: Kolejna zadyma masiarzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ponieważ mało im awantur na rowerach od najbliższego czwartku
    > wprowadzają na ulice wrotkarzy i rolkarzy, a pewnie niedługo

    We wrocku to bylo rok temu. Zamknieta Legnicka (glowna ulica miasta
    mozna by rzec), w obstawie policji.
    Tyle ze w wakacje i cos ok 19-tej.
    Tyle ze podobno z rowerowymi zadymiarzami nie mialo to nic
    wspolnego.

    A nie, nie tylko w wakacje
    http://www.mmwroclaw.pl/331245/2010/5/13/rolkarze-wy
    jechali-na-ulice-wroclawia-wideo?category=news
    http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,rolkarze-opanuja
    -ulice-wroclawia,wia5-3270-3415.html
    http://wroclaw.dlastudenta.pl/wiadomosci/artykul/Rol
    karze_przejechali_ulicami_Wroclawia_(zdjecia),54364.
    html

    Ale cyklicznej imprezy chyba nie bedzie
    http://web134.w5205.netcup.net/nightskating/forum2/t
    hema.php?board=0&thema=49

    "już jest !!! dzisiaj dostaliśmy długo oczekiwaną odpowiedź na nasz
    wniosek z Wydziału Inżynierii Miejskiej Miasta Wrocław. WIM odmawia
    udzielenia zezwolenia na wykorzystanie dróg publicznych w sposób
    szczególny w dniu 6.7.11 w celu przeprowadzenia imprezy
    Wrocław-Nightskating. Uzasadnienie : organizator nie uzyskał
    pozytywnej opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji! (...) podpisano
    Z-ca Dyrektora Wydziału Elwira Nowak ( pozdrawiamy ).
    co do Policji to na spotkaniu panowie w mundurach stwierdzili, że
    imprezy w taki sposób nie da się przeprowadzić bo istnieje zbyt
    wielkie potencjalne zagrożenie dla uczestników (?) Na pytanie
    dlaczego 3 poprzednie się dało ( trasa i plan zabezpieczenia się
    nie zmieniły ) padła odpowiedź : bo teraz zaistniały nowe
    okoliczności ! - jakie? pytamy. - poprzednio nie mieliśmy
    doświadczenia a teraz je mamy ! ( oto logiczna odpowiedź policji! )
    Dobra rada! spier..... z tego miasta kto może, albo przynajmniej
    idźcie na kolejne wybory samorządowe i wybierzcie a raczej nie
    wybierajcie - sami chyba już wiecie kogo! Wrocław- miasto spotkań
    ( ale nie na rolkach ). :-("

    Prawde mowiac to o 19 wjezdzaja do miasta tiry, ale na Legnickiej
    akurat i tak maja zakaz wjazdu.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-08 11:13:38
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nightskating w Warszawie 19:30 - 22:20

    Jak na Wawę to niezły nightskating - w zasadzie godziny dość sporego ruchu.
    I samo centrum.
    Dobrze, że łaskawcy o 16.00 na tych rolkach nie chcieli pojeździć.

  • 4. Data: 2011-06-08 21:43:20
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Ale cyklicznej imprezy chyba nie bedzie
    > http://web134.w5205.netcup.net/nightskating/forum2/t
    hema.php?board=0&thema=49

    Gratulacje dla rozsądnego Wrocławia.

    Szuwaks

  • 5. Data: 2011-06-08 22:17:17
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 21:43:20 +0200, Szuwaks napisał(a):

    > Witam,

    hema.php?
    board=0&thema=49

    > Gratulacje dla rozsądnego Wrocławia.

    A tymczasem w Gdańsku impreza na 6 tysięcy osób:
    http://trojmiasto.gazeta.pl/
    trojmiasto/1,35612,9730099,6_tys__rowerzystow__swiet
    o_i_krytyka_sciezek_bubli.html?
    bo=1

    ( http://ujeb.pl?KzHeOhL9OE )

    --
    krzysiek

  • 6. Data: 2011-06-08 22:43:59
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "krzysiek" <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> napisał w
    wiadomości news:isolcd$ij2$1@news.onet.pl...

    > A tymczasem w Gdańsku impreza na 6 tysięcy osób:
    > ( http://ujeb.pl?KzHeOhL9OE )

    Też gratulacje.
    Za ten zapis:
    "Tłum kolorowo ubranych sześciu tysięcy cyklistów brał w niedzielę
    udział..."
    W niedzielę.
    Nie we czwartek czy piątek.
    Taki drobiazg.

    Szuwaks

  • 7. Data: 2011-06-08 22:45:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2011 21:43:20 +0200, Szuwaks wrote:
    hema.php?board=0&thema=49

    >Gratulacje dla rozsądnego Wrocławia.

    Mam mieszane uczucia.

    To jest Uklad !! i petent nie ma mozliwosci odwolania.

    Co innego jakby UM odpowiedzial "nie bedziemy utrudniac zycia tysiacom
    mieszkancow, prosze zaproponowac inne miejsce i termin".

    O - na AOW przed przecieciem wstegi, albo nawet na samym przecieciu.

    Tylko ciekawe jakby podjechali .. samochodami ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-06-08 23:54:21
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message news:isnea0$59j$1@news.onet.pl...

    > Jak na Wawę to niezły nightskating - w zasadzie godziny dość sporego
    > ruchu. I samo centrum.
    > Dobrze, że łaskawcy o 16.00 na tych rolkach nie chcieli pojeździć.

    Dzisiaj chcieli o 18:30. Na Banacha spotkalem dwoch debili jadacych na
    rolkach srodkowym, a potem lewym pasem...

    --
    Axel

  • 9. Data: 2011-06-09 08:28:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message

    > Dzisiaj chcieli o 18:30. Na Banacha spotkalem dwoch debili jadacych na
    > rolkach srodkowym, a potem lewym pasem...

    Ale chociaż zgodnie z kierunkiem?
    Bo mnie ostatnio zaatakował taki na rolkach też na lewym pasie, tyle że na
    jezdni dwukierunkowej - ja jechałem z przeciwka.
    W ostatnim momencie (był lekki zakręt) zauważyłem że posuwa na czołówkę i
    odbiłem w swoje lewo - a gość nawet nie zwolnił, nie mówiąc o zmianie pasa
    czy kierunku ruchu.

  • 10. Data: 2011-06-09 17:43:22
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Mam mieszane uczucia.

    Właściwie to chyba masz rację z mieszanymi uczuciami.
    Bo przecież to dzięki policji a nie urzędnikom Wrocław nie musi znosić
    humorów grupy szukającej fun'u w świetle prawa.

    > Co innego jakby UM odpowiedzial "nie bedziemy utrudniac zycia tysiacom
    > mieszkancow, prosze zaproponowac inne miejsce i termin".

    Też bym tak chciał.
    Jednak urząd, gdziekolwiek, to jest bezduszna machina sterowana procedurami
    i gąszczem różnych paragrafów.
    I tak naprawdę nie liczy się mieszkaniec, ale zgodność z paragrafem.

    Choć znane mi są przypadki much w nosie urzędników, które nie są sterowane
    procedurami.

    Szuwaks