  • 1. Data: 2005-06-13 07:40:30
    Temat: Kolokacja serwerow ?
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Witam
    Moze zmieszcze sie w tematyce grupy - jezeli nie, to
    z gory przepraszam ale nie wiem gdzie pisac.
    W zwiazku z likwidacja uslug przez providera, (dostawcy lacza)
    zostajemy w pewnym sensie "na lodzie" z 2-ma lub 3-ma serwerami.
    Po konsultacji (na tej grupie) w zakresie sensownosci lacz DSL
    pozostaje nam tylka ta mozliwosc.
    Na jakiej grupie szukac mozliwosci ulokowania u kogos serwerow ?
    Grupy 'sprzedam kupie' i tym podobne odpadaja z racji tematyki.

    Pozdrawiam

    Bogdan

  • 2. Data: 2005-06-13 09:36:09
    Temat: Re: Kolokacja serwerow ?
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik>

    a moze? http://www.theplanet.com/ pewnie Cie taniej wyjdzie.....

    --
    Paul

  • 3. Data: 2005-06-13 09:51:47
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Paul Van-Dass <p...@b...krakow.pl.znik> wrote:
    > a moze? http://www.theplanet.com/ pewnie Cie taniej wyjdzie.....
    Chyba że Yahooooooooo... ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2005-06-13 09:57:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Sailor napisał(a):
    > Po konsultacji (na tej grupie) w zakresie sensownosci lacz DSL
    > pozostaje nam tylka ta mozliwosc.

    proponuje jednak przejśc sie po firmach lokalnych - racej każdy znich ci
    zrobi kolokację, a prawdopodobnie będziesz mieć dobry dostęp do sprzętu
    jakby coś.

    wojtek

    P.S. w Częstochowie to zapraszam do siebie :)

  • 5. Data: 2005-06-13 16:07:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Sailor" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na jakiej grupie szukac mozliwosci ulokowania u kogos serwerow ?
    > Grupy 'sprzedam kupie' i tym podobne odpadaja z racji tematyki.

    Szkoda, że nie piszesz skąd jesteś - w większych miastach raczej nie ma z tym
    żadnego problemu - płacisz, podpisujesz umowę ile godz. w miesiącu możesz siedzieć
    przy sprzęcie... Dużo ułatwi, jak podasz nazwę miasta :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2005-06-13 22:16:45
    Od: Piotr Milczarek <"piotr.milczarek"@remo\\/e-it.gmail.com>

    Paul Van-Dass napisał(a):

    > a moze? http://www.theplanet.com/ pewnie Cie taniej wyjdzie.....

    Za daleko geograficznie, lepiej już jakieś Czechy albo "Germania".

    :>

    --
    http://FreeBSD.Lublin.PL/~mieki/

  • 7. Data: 2005-06-13 22:58:36
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@g...com>

    W artykule <42ae0456$0$2133$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Piotr Milczarek napisał(a):

    > Za daleko geograficznie, lepiej już jakieś Czechy albo "Germania".

    http://vnet.sk/

    Zdravim!

    --
    /Krzysztof Waszkiewicz/ <i...@g...com> http://www.eu07.pl
    Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější

  • 8. Data: 2005-06-14 09:49:00
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Krzysztof Waszkiewicz wrote:
    > W artykule <42ae0456$0$2133$f69f905@mamut2.aster.pl>

    > http://vnet.sk/

    80-90ms, to juz nawet lepiej www.ovh.pl (.fr), www.leaseweb.com (.nl),
    czy www.rackcheck.de (.de).
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 9. Data: 2005-06-14 09:55:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@n...progreso.peel> wrote:

    > 80-90ms,

    Aż tak tragicznie nie jest:
    Avg Best Wrst
    47.4 45.5 56.2

    > to juz nawet lepiej www.ovh.pl (.fr),
    36.0 34.4 39.0

    > www.leaseweb.com (.nl),
    26.1 24.9 29.7

    > czy www.rackcheck.de (.de).
    28.9 27.8 32.6

    Ano lepiej ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 10. Data: 2005-06-14 14:14:23
    Od: ve <v...@v...vwed>

    > Po konsultacji (na tej grupie) w zakresie sensownosci lacz DSL
    > pozostaje nam tylka ta mozliwosc.

    Z tego co piszesz, to potrzebujesz solidnego solidnej kolokacji za 7 zl
    rocznie, bez limitow.
    Polecam www.allegro.pl i tam szukac wsrod tych mlodych preznych
    biznesmenow.
    Poznasz ich od razu, sa troche podobnie do Ciebie - mysle, ze bez
    problemu sie dogadacie.
    Pamietaj tylko o jednym - wystrzegaj sie tych miejsc, gdzie jest telefon
    w serwerowni.