  • 1. Data: 2013-02-08 10:29:59
    Temat: Kombi z silnikiem diesla 20k PLN - 25kPLN (większe od P307SW)
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Witam. Planuje zmienić P307SW na coś większego. Oczywiście autko z
    nadwoziem kombi i silnikiem diesla pod maską. Aktualna 307'ka ma 2,0HDI
    90KM. Zostaje ona w rodzinie (Żona nim będzie jeździć, a jej 206'ka
    idzie na sprzedaż).
    Co jest godnego na rynku aby zastanowić się nad kupnem?? Wiadomo im
    tańsze w eksploatacji tym lepiej. Francuskie autka jak najbardziej, moje
    307 jest bezawaryjne i pali średnio 6,5l/100km. Roczniki od 2002 w górę,
    wyposażenie jak przystało na takie autko (klima, elektryka, ABS, min.
    4xAIRBAG).
    Co szanowna grupa poleca??

  • 2. Data: 2013-02-08 18:57:08
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    p407sw?

  • 3. Data: 2013-02-08 21:39:52
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-02-08 10:29, Kamil 'Model' pisze:
> [...]
    > 307 jest bezawaryjne i pali średnio 6,5l/100km. Roczniki od 2002 w górę,
    > wyposażenie jak przystało na takie autko (klima, elektryka, ABS, min.

    Mondeo, swietnie sie prowadzi, za te pieniadze kupisz jusz GHIA z pelnym
    wyposazeniem.

    --
    venioo

  • 4. Data: 2013-02-09 09:31:58
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 08.02.2013 21:39, v...@i...pl pisze:
> [...]

    Nie widzę postu od głównego zainteresowanego a jeno odpowiedź, więc tu
    napiszę..

    Polecam Laguna II ph II 2.0 dci. Sam taką kupowałem dla rodziny jakieś 2
    tygodnie temu. samochód w prawie maksymalnej wersji wersji wyposażenia-
    "privilage"(6 poduszek, kontrola trakcji, skóra, xenony itd..) kosztował
    19.000zł i poza tym że miało kilka pierdółek, których naprawa zamknęła
    sie w 1000zł( razem z wymianą filtrów i oleju) to auto igiełka. Rocznik
    2006(grudzień).

    Oczywiście licznik był kręcony, ale dla tych silników to pół miliona nie
    robi wrażenia większego więc nie ma się czym przejmować, zawieszenie
    jeszcze fabryczne ma. Poza tym, to który nie jest kręcony.. Dodatkowo -
    łańcuszek rozrządu...

  • 5. Data: 2013-02-09 09:42:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

> [...]
    > 19.000zł i poza tym że miało kilka pierdółek, których naprawa zamknęła sie
    > w 1000zł( razem z wymianą filtrów i oleju) to auto igiełka.

    Pogadamy jak będziesz sprzedawał, a nie świeżo po zakupie.

  • 6. Data: 2013-02-09 09:57:10
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-02-09 09:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Pogadamy jak będziesz sprzedawał, a nie świeżo po zakupie.
    Dokładnie :( - pierwsze 10000 km i będzie ogłoszenie "Lagunę II zamienię
    na samochód..."
    I jeszcze do tego łancucho-fetyszysta...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2013-02-09 14:09:45
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.02.2013 09:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Pogadamy jak będziesz sprzedawał, a nie świeżo po zakupie.

    Ten samochód ma dożywocie w rodzinie, sam mam laguna II 2.2 dci już 7
    lat, więc wiem z czym to się je..

  • 8. Data: 2013-02-09 15:24:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kf5hqp$ndf$...@n...news.atman.pl...

    > Ten samochód ma dożywocie w rodzinie, sam mam laguna II 2.2 dci już 7 lat,
    > więc wiem z czym to się je..

    Ale właśnie zwiększyłeś sobie kilkukrotnie szanse na posiadanie złoma.
    Ten 1 na 100 który się nie psuje już masz Ty, więc policz sam, jaką szansę
    na takowy przypadek ma ta osoba z rodziny którą obdarowałeś jakością by
    Renault? ;-)

  • 9. Data: 2013-02-09 18:05:08
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2013 15:24:42 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > na takowy przypadek ma ta osoba z rodziny którą obdarowałeś jakością by

    Ale mam farta, ja mam kolejny cosetny, tylko 1.8 benzyna, w przjechałem tym
    120kkm, z tego 90 na gazie. Teraz ma 210kkm. Nie ma tragedii. Strachy na
    lachy te legendy o awaryjności. Przez legendy ciężko będzie sprzedać, ale
    zważywszy na cenę zakupu i przejechane kilometry to jeszcze ze 2 lata i
    będzie sie opłacało zezłomować nawet albo oddać na budowę do wożenia
    cementu. Trzeba mieć świadomość, że to nie passerati w tedeiku, co nabiera
    wartości jak stare wino. :-)

  • 10. Data: 2013-02-11 07:35:54
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-08 18:57, scobowski pisze:
    > p407sw?

    Fajne autko, rozważam zakup, ale bagażnik ma mniejszy niż 307SW...