    Date: Sat, 11 Oct 2014 20:05:31 +0200
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kompakt z wizjerem i usypianą matrycą w czasie kadrowania

    On 2014-10-11 15:23, XX YY wrote:
    > pajacujesze. zwyczajnie pajacujesz.

    Ja?

    > ja pytan nie mam. udziel konkretnej odpowiedzi pytajacemu.

    Mogę nie mieć wiedzy lub czasu, żeby udzielić mu odpowiedzi.
    Jednak Ty udzieliłeś odpowiedzi błędnej, do tego kalecząc moją
    ukochaną dziedzinę nauki oraz mój język. I dlatego Ciebie chętnie
    "zjadę".

    Nie tylko dla pytającego slawmira, ale i dla innych osób czytających
    wątek, Twoje odpowiedzi są po prostu szkodliwe. Lepiej by było, gdyby
    nie odpowiedział nikt. W tej sytuacji po prostu po Tobie sprzątam.

    > Miales kiedys aparat z LV w rekach? jesli miales to albo nie wiesz co masz w rekach
    , albo rzeczywiscie pajacujesz.

    Przyznaję się: posiadam takie aparaty.
    Miałem też w ręku dobre podręczniki do statystyki i języka polskiego.
    Polecić Ci jakiś?

    > zrob zdjecie przez lustro
    > a nastepnie zrob na LV ,
    > porobwnaj szumy. Czy aparat na LV szumi wiecej ?

    Ale czy ja twierdzę, że szumi albo nie szumi więcej?

    > panowie zwyczajnie pajacujecie.
    > jeseli nie wisz jak sie wyznacza szumy , czy czym jak sie weryfikuje statystycznie
    rownosc dwopch populacji ze wzgledu na jakas ceche to nawet nie probuj polemizowac ,
    szkoda mi czasu.

    Ależ "wim". Dlatego piszę.
    Pytanie brzmi: czemu Ty piszesz? Bo nie możesz się powstrzymać?

    > a mozue bys tak pochwalil sie wlasnymi zdjeciami - bo z tym jak zwykle cienko...

    Pochwalę się jak tylko wykażesz, że jest to warunek konieczny, żeby
    znać się na aparatach.
    Tylko błagam... nie wykazuj tego testem serii!

    > Ja glupich komentazy nie potrzebuje.

    Tu się zgadzamy. Co jak co, ale głupie komentarze to rzeczywiście Twoja
    mocna strona.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski