  • Data: 2020-05-22 09:46:46
    Temat: Re: Kompresor nie startuje czasem.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2020 o 10:30, Andrzej W. pisze:
    > Cześć.
    > Dla zainteresowanych samym kompresorem, główna jego zaleta, to że jest
    > cichy, u mnie z pomiarów wychodziło jakieś 73 dBA a po zabudowie mam 63
    > dBA czyli da się normalnie myśleć i rozmawiać pracując metr od kompresora.
    > Rzeczywista wydajność to według mnie poniżej 50 l/min (6->7 BAR ~32s).

    Dziękuję wszystkim za udzielone wskazówki.
    Nie za bardzo miałem czas na więcej testów ale te kilka razy pokazało,
    że to raczej kwestia moich złych nawyków.
    Poprzedni mój kompresor miał elektromagnetyczne zawory odprężające,
    kończyłem zabawę, przełączałem hebel na ścianie i tyle, przy zaworze
    mechanicznym trzeba zaczekać aż kompresor się sam wyłączy i odpręży.

    --
    AWa.