  • Data: 2019-09-11 14:16:37
    Temat: Re: Koniec grupy?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 23 Aug 2019 12:49:30 +0200
    is the real date, Filip454 <f...@g...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >FB jest niezłym śmietnikiem i ciężko tam cokolwiek odnaleźć. Definicja
    >bałaganu. Nie ma dobrej alternatywy dla grup dyskusyjnych i raczej nigdy
    >nie będzie. Alternatywy, ale przede wszystkim w następującym rozumieniu:
    >coś bardzo podobnego.

    Grupy nie wpisują się we współczesne mody. Ciężko kontrolować, brak
    "centralnego sterowania" dyskusją... za dużo wolności.
    Dwaplusbezdobre.
    Mimo tego obserwuję powoluteńkie odradzanie się starych metod
    komunikacji. Na ircu jest trochę młodych ludzi, zniechęconych mediami
    stadnymi, może będzie więcej... tam bariera wejścia jest trochę niższa
    niż tu, no i szybkie tempo irca jest tym do czego są przyzwyczajeni.
    Newsy mogą się na to nie załapać, bo mentalność zmieniła się mocno,
    ale kto wie :)
    Inna sprawa, nawet jeśli zbłądzą tutaj, kto ich powita?...