  • 21. Data: 2013-01-08 11:13:33
    Temat: Re: Koniec żartów
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-08 10:09, Myjk pisze:
    > Tue, 08 Jan 2013 09:48:31 +0100, Lewis

    > Przynajmniej jeden nie pójdzie w...

    No, to zlikwidują punkty ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2013-01-08 12:36:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 09:13, szufla pisze:
    > Będziemy miec przejebane ;)
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/672404,mandat_
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    No i znowu dziennikarstwo polskie w swoim najlepszym stylu:

    "prowadzono już prace nad zakupem maszyn"
    - jakie "prace nad zakupem"? Przygotowywano przetarg? Badano oferentów? Ale przecież:

    "- _Na etapie projektowania_ centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem
    drogowym
    _rozważano możliwość_ realizowania ustawowego uprawnienia GITD do rejestrowania
    wykroczeń
    w ruchu drogowym z pokładu statku powietrznego"

    To rozważano na etapie projektowania, czy "pracowano nad zakupem"?

    Każdy kto zetknął się z jakimkolwiek dużym projektem wie, że "rozważane na etapie
    projektowania"
    to są nieraz najróżniejsze zachciewajki. Ale do ich przyklepania założeń, realizacji
    i do zakupów
    to jeszcze dłuuuuga dorga... :>

  • 23. Data: 2013-01-08 13:44:42
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > projektowania"
    > to są nieraz najróżniejsze zachciewajki. Ale do ich przyklepania założeń,

    Widze, ze potraktowales to wszystko na powaznie.

    sz.

  • 24. Data: 2013-01-08 14:10:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-01-08 13:44, *szufla* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Jak to dobrze, że Ty nie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2013-01-08 14:18:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak to dobrze, że Ty nie.

    Tak ? Po czym to poznajesz ?

    sz.

  • 26. Data: 2013-01-08 14:20:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-01-08 09:13, szufla pisze:
    > Będziemy miec przejebane ;)
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/672404,mandat_
    z_powietrza_gitd_chce_uzywac_smiglowcow_z_fotoradara
    mi.html

    Że też nikt na to jeszcze nie wpadł, tachograf dla każdego, miesięczne
    zaliczki na mandaty i rozliczenie roczne...

  • 27. Data: 2013-01-08 16:09:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-08 10:43, szufla pisze:

    > Amraam chyba, nie to zastosowanie :)
    >
    > sz.
    butelka, szmata, benzyna i zapałki.
    I chuj z tym śmigłowcem. Nieoznakowanych trochę jeździ.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 28. Data: 2013-01-08 16:10:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

  • 29. Data: 2013-01-08 16:11:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > W dniu 2013-01-08 09:13, szufla pisze:
    (ciach)

    > Każdy kto zetknął się z jakimkolwiek dużym projektem wie, że "rozważane
    > na etapie projektowania"

    to przede wszystkim ustalanie kto z tego ile będzie miał i kiedy.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 30. Data: 2013-01-08 18:25:31
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    O widze, ze pojawily sie nowe komentarze :)

    sz.