eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-25 13:42:11
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 12:46, J.F. pisze:

    > No, i tak, i nie - w koncu co szkodzi klientowi zamowic sobie usluge
    > abonamentowa - kursy walut, pogoda, horoskop.

    Żadna z takich usług nie wymaga naliczania opłat za SMS przychodzący.
    Można np. zapłacić z góry SMS-em wychodzącym za jakiś okres albo liczbę
    odebranych wiadomości. Można też "z dołu" pod rygorem wyłączenia usługi
    za niezapłacenie rachunku przysłanego na przykład... SMS-em.

    [...]
    > No, nawet te powyzsze z reguly sa zamawiane przez wyslanie SMS.

    Ale klienta można nakłonić do zamówienia "usługi", której w gruncie
    rzeczy nie chce, np. przez "sprytne" niedopowiedzenia w umowie czy
    reklamie i wtedy "usługodawca" może sobie sam ściągać opłaty przez
    przysyłanie SMS-ów, przy czym nie jest istotne, czy były one odebrane
    czy nie, jak to było sygnalizowane w tym wątku.

    Mnie chodzi o zablokowanie takiej możliwości. Opłata powinna być
    świadomym działaniem abonenta. Za każdym razem.