eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Date: Wed, 25 Feb 2015 16:40:12 +0100

    On Wed, 25 Feb 2015 16:21:54 +0100, "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
    > A jak wytłumaczysz to, że takie smsy zaczęły przychodzić
    > na kartę w modemie kilka godzin po jej aktywacji?
    > Z tej karty nigdy nie wykonano żadnego połączenia głosowego
    > ani nie wysłano smsa. To zostało potwierdzone w bilingach....

    Tak nie powinno być. Skoro masz bilingi jako dowód to widać błąd
    systemu. Ja miałem podobną sytuację, bylem przekonany, że nie był
    wysyłamy sms a jednak był. Aczkolwiek zanim to ustalono człowiek na
    infolini próbował mi wmówić, że smsy premium płatne przchodzące mogą
    przychodzić bez subskrtpcji. Uznając że gada głupoty zignorowałem
    go. Jednak coś jest na rzeczy.

    --
    Marek