  • Data: 2017-03-26 11:14:23
    Temat: Re: Konserwacja podwozia
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem praktykiem ale nie wydaje mi się aby zostawienie ogniska
    > korozji było dobrym pomysłem, trzeba je albo usunąć mechanicznie albo
    > zneutralizować za pomocą chemii, bo inaczej uzyska się tylko co najwyżej
    > drobne spowolnienie procesu korozji.

    Owszem, dlatego sam widzisz, ważne są punkty:
    - oczyszczenie
    - odcięcie od czynników zewnętrznych (np. soli w okresie zimowym)

    > Pomysł z tym podkładem może być dobry, bo ten podkład może zadziałać w
    > ten sposób że również zneutralizuje rdzę.

    Osobiście takie poparawki robię na Novolu Protect 360
    http://tnijurl.com/16eee2b34a04/
    potem BodySafe lub Tectyl ML zależy od miejsca. Trzyma się ładnie.

    Tutaj masz kartę jak to powinno wyglądać aby było dobrze.
    http://lakierowanko.info/download.php?id=2187
    Zamiast szpachli dajesz BodySafe i na tym kończysz.

    Jak koniecznie chcesz podkład reaktywny, to np. Novol 340
    http://tnijurl.com/bc83f313da67/
    a na to producent podaje, że należy nałożyć podkład akrylowy lub epoksydowy.

    Prościutto, skutecznie i bez "wynalazków", na środkach stosowanych w
    lakiernictwie ;-)