-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Maciek <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Konserwacja podwozia
Date: Sun, 26 Mar 2017 11:14:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <ob80pg$dus$1@node1.news.atman.pl>
References: <58d670e5$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
<ob70ed$j7k$1@node2.news.atman.pl>
<58d76f4c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-247-101.ksknet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1490519664 14300 194.0.101.247 (26 Mar 2017 09:14:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Mar 2017 09:14:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <58d76f4c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602520
[ ukryj nagłówki ]> Nie jestem praktykiem ale nie wydaje mi się aby zostawienie ogniska
> korozji było dobrym pomysłem, trzeba je albo usunąć mechanicznie albo
> zneutralizować za pomocą chemii, bo inaczej uzyska się tylko co najwyżej
> drobne spowolnienie procesu korozji.
Owszem, dlatego sam widzisz, ważne są punkty:
- oczyszczenie
- odcięcie od czynników zewnętrznych (np. soli w okresie zimowym)
>
> Pomysł z tym podkładem może być dobry, bo ten podkład może zadziałać w
> ten sposób że również zneutralizuje rdzę.
>
>
Osobiście takie poparawki robię na Novolu Protect 360
http://tnijurl.com/16eee2b34a04/
potem BodySafe lub Tectyl ML zależy od miejsca. Trzyma się ładnie.
Tutaj masz kartę jak to powinno wyglądać aby było dobrze.
http://lakierowanko.info/download.php?id=2187
Zamiast szpachli dajesz BodySafe i na tym kończysz.
Jak koniecznie chcesz podkład reaktywny, to np. Novol 340
http://tnijurl.com/bc83f313da67/
a na to producent podaje, że należy nałożyć podkład akrylowy lub epoksydowy.
Prościutto, skutecznie i bez "wynalazków", na środkach stosowanych w
lakiernictwie ;-)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=