  • Data: 2020-02-25 15:45:30
    Temat: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 09:59:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko po co? Zeby sobie stare gry uruchomic, czy zeby dzieciom
    > pokazac, jakie kiedys byly komputery ?

    Pograć to można na emulatorze.
    Do pokazania też taki next się nie nada - Spectrum bez tego bz,bz,bz po włożeniu
    wtyczki zasilania oraz podgrzewania prawej dłoni przez 7805 na radiatorze o
    niezapomnianym kształcie to już nie jest spectrum.
    Leży taki u mnie w komórce, nawet w oryginalnym pudełku. Niestety ma popsutą folię -
    a nie mam pojęcia, skąd wziąć nową (tym bardziej, że sam ją dodatkowo popsułem
    wpadając na głupi pomysł, żeby ją polutować - bo nie miałem przewodzącej farbki).
    Najfajniej podłączało się go do karty telewizyjnej w PC i wyświetlało obraz w okienku
    X-ów ;>