  • Data: 2015-05-04 21:02:03
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-04 14:27, Pawel O'Pajak wrote:

    > Ktos jednak te kilkaset osob zabija rocznie, wiec o bezpieczenstwo tez.

    Z tym, że z całą pewnością nie są to pijani rowerzyści, którzy w
    poprzednich latach stanowili około 50% "pijanych kierowców". Więc nie o
    bezpieczeństwo idzie, a o igrzyska i statystyki. Przy okazji coś tam dla
    bezpieczeństwa zrobią, ale:

    Połowa pary w gwizdek, bo rowerzyści,
    Z rej połowy ponad 1/4 byłaby trzeżwa po drugiej stronie Odry i dalej.

    Więc lekko licząc 60% tych "pijanych kierowców" w Niemczech byłaby trzeźwa.

    > Tylko powinny zmienic sie 2 rzeczy:

    A ja bym zaczął od tego co w Niemczech - jesli chodzi o bezpieczeństwo,
    to akurat na nich można się wzorować.

    Shrek.