  • Data: 2015-10-08 17:28:28
    Temat: Re: Korki na autostradzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 Oct 2015 15:57:08 +0200, Adam

    > W wielu miastach europejskich tak się dzieje.

    Byłem w "paru" europejskich miastach, i nigdzie nie widziałem.

    > W Warszawie przykładowo też.

    Chyba w śnie o Warszawie. Jak ruszą jednocześnie dwa pojazdy, to już jest
    sukces, a jak trzy, to już raczej cud nad Wisłą.

    > Zaświeca się zielone i powoli szereg samochodów rusza, sukcesywnie
    > zwiększając i prędkość, i odstępy. Co w tym dziwnego?

    No właśnie, słowo klucz: powoli. Nie ruszają JEDNOCZEŚNIE, czyli ten
    "ostatni" z rzędu rusza jakieś pół minuty później niż ten pierwszy. Potem
    zwiększają "niepotrzebnie" odstępy, przez co ten ostatni pewnie nie
    przejedzie na cyklu.

    Zatem na technologii rozwiązującej problem opóźnienia ruszania i
    kontrolowania odstępów sugeruję się skupić, bo próba zastosowania systemu
    który musi komunikować się z innymi pojazdami czy tym bardziej z serwerami
    na każdym skrzyżowaniu, to na tę chwilę kompletnie nierealny pomysł.

    --
    Pozdor
    Myjk