  • Data: 2019-08-10 18:29:23
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-10 o 18:05, Shrek pisze:

    > No nie wiem. Ja u siebie silnik naprawiałem. W zasadzie to buda w
    > accordzie dalej zdrowa, tylko wszystko po kolei trzeba by robić, żeby
    > mieć pewność, że dojedziesz;)

    I w związku z tym oddałeś samochód do kasacji?
    Nie - trzymasz go. I będziesz go trzymał, albo oddasz bratankowi,
    wujkowi i nie pójdzie do kasacji "bo już czas na złom". Pójdzie do
    kasacji, gdy się zderzy. Silnik jeździłby dalej. Oczywiście są przypadki
    szczęściarzy, którzy nie zderzają się na przestrzeni 25 lat lub więcej i
    w końcu samochód jednak jedzie o własnych siłach na złomowisko, gdyż już
    tak śmierdzi w kabinie, że nieprzyjemnie w nim siedzieć. A świeżaka
    15-latka można mieć za miesięczną pensję, więc po co się kisić w
    smrodzie i pleśni. Ale nadal twierdzę, że liczbowo większość samochodów
    kończy jazdę na drzewie lub na czole TIRa.