-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kowboje znowu w akcji
Date: Sun, 05 Jan 2014 11:13:49 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <labb8g$dro$1@node1.news.atman.pl>
References: <lab8hm$b3f$1@node1.news.atman.pl> <lab9hh$c28$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-185-4-215-75.free.aero2.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1388916817 14200 185.4.215.75 (5 Jan 2014 10:13:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jan 2014 10:13:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <lab9hh$c28$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517541
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-05 10:44, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:lab8hm$b3f$...@n...news.atman.pl...
>> A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
>> człowieka...
>
> Jakiego człowieka?
> To było nachlane bydło, szkoda tylko że nie zginęła cała trójka.
> Byłyby trzy chwasty mniej.
>
> W takich przypadkach żal być może wtedy, gdy wjadą w kogoś postronnego.
A jednak ryzykują także takimi pogoniami zdrowiem i życiem osób
trzecich. W imię niezatrzymania sie auta do kontroli...
>
>> powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
>
> Raczej prowadzenie po pijaku.
Czyli zabić, uczynić kaleką do końca życia, bo się nie zatrzymał, warto?
>
>>
>> Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże
>
> Pijani za kierownicą to chwasty nie ludzie.
> Oby zabijali się w ten sposób jak najczęściej.
Jak statystyki pokazują trzeźwi są pod tym względem znacznie, ale to
znacznie gorsi.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.14 11:26 Trybun
- 05.01.14 11:27 Trybun
- 05.01.14 11:27 Trybun
- 05.01.14 11:56 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.14 11:57 mk4
- 05.01.14 12:33 Pawel \"O'Pajak\
- 05.01.14 12:46 jerzu
- 05.01.14 13:35 Cavallino
- 05.01.14 13:37 Cavallino
- 05.01.14 13:39 Kukus Minipalus
- 05.01.14 14:40 Irokez
- 05.01.14 14:53 J.F.
- 05.01.14 14:58 Irokez
- 05.01.14 15:29 ToMasz
- 05.01.14 15:39 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=