    From: Rafał Dziedzic <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Date: Wed, 15 Dec 2004 12:48:51 +0100

    CookieMonster wrote:

    > a w kixie jest wielki?? zobacz tu
    > http://www.wix.net.pl/vxb/w/index.asp?statystyki_x=s
    tatystyki

    :)))))))))
    Chyba nie do konca sie zrozumielismy :)))

    Kazdy z tych wezlow ma inne zastosowanie, dla mnie dostawcy tresci zaden z
    krakowskich wezlow do niczego sie nie przyda... dla mnie taka role pelni
    cyfronet ktory kosztuje smieszne pieniadze a jest polaczony ze wszystkimi
    strategicznymi dla mnie sieciami w krakowie, polaczenie z takim ix'em moge
    wykorzystac tylko w celach marketingowych... technicznie to tylko problem,
    zysk zaden.

    Co innego odbiorcy tresci, osiedlowki, dzieki Futuro p2p lata sobie za darmo
    pomiedzy roznymi, obcymi sobie osiedlowkami. Swietne zagranie Futuro...
    teraz jeszcze jak by sie dalo wpiac do tego switcha osiedlowki ktore nie sa
    klientami futuro... :))))

    Pozdrawiam
    Rafal