  • Data: 2017-11-26 13:24:02
    Temat: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-25 01:01, Budzik wrote:
    > W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik
    > Nie wyobrazam sobie jezdzic bez licznika (w kontekscie obsługi etc) wiec
    > planowałem cofnac licznik bo powoli dobijam do 400.
    > A teraz to juz nie wiem... ;-)

    jeszcze nie jest karalne

    jak dawno temu kupowalem e39 ktore mialo w kazdym podzespole inny
    przebieg (od 171 do 273 kkm) to wyzerowalem wszystko i tyle

    > Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    > nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    jak dlugo przy sprzedazy poinformujesz ze auto ma tyle ile na zegarach
    +400 kkm to niezbyt widze na jakiej podstawie ktos mialby o cokolwiek
    posadzac

    nawet z punktu widzenia kupujacego lepiej wiedziec ze jest x+400 niz
    "stanelo na 400 i od tego czasu stoi a bylo to panie pare lat temu" ;)