eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF) › Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Date: Sun, 29 Mar 2015 16:56:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <mf93rj$j6p$1@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <9610597242$20150329162148@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: 31-178-95-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1427641011 19673 31.178.95.7 (29 Mar 2015 14:56:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Mar 2015 14:56:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <9610597242$20150329162148@squadack.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558639
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-29 o 16:21, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Marek,
    >
    > Sunday, March 29, 2015, 12:39:05 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Ja mogę dodać:
    >> - manualna skrzynia biegów. Kretynizm na siłę "utrzymywany" jeszcze w
    >> różnych miejscach na świecie bo jakaś lokalna grupa (przepraszam za
    >> to, naprawdę) niespełnionych organistów kościelnych "lubi" deptać
    >> pedały i przekładać biegi.
    >
    > Leniwy tłuku (przepraszam za to, naprawdę), nie potrafiący ogarnąć jednego
    > drążka i pedału, nie zabieraj innym PRZYJEMNOŚCI z decydowania o tym,
    > w jaki sposób chcą jechać.

    Przyjemność z deptania sprzęgła? W korku ?!? W automacie tylko wciskasz
    hamulec, który działa lżej bo ma serwo. Serwa w pedale sprzęgła w
    samochodach osobowych jeszcze nie spotkałem.

    Bo na trasie, jak zapniesz piątkę, to nie zmieniasz przez długi czas
    więc w zasadzie nie ma różnicy auto-manual.

    Natomiast w korku cholery można dostać:
    sprzęgło-hamulec-sprzęgło-hamulec itd. Kiedyś proponowałem, żeby
    skonstruować taką skrzynię manualną, żeby 1 i R przechodziły przez
    przetwornik hydrokinetyczny. Wówczas w korku byłoby jak na automacie, a
    na wyższych biegach jak w manualu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: