-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Date: Sun, 29 Mar 2015 22:27:19 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <mf9n6v$8um$1@node1.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<551824e8$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1427660831 9174 46.21.210.209 (29 Mar 2015 20:27:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Mar 2015 20:27:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558658
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-29 o 18:56, Marek pisze:
>> I manual ma swój urok.
>
> Mnie nie przeszkadza, że są dziwacy, którzy lubią. Niech sobie lubią.
> Wkurza mnie natomiast to, że tacy kreują u nas rynek i w efekcie mamy,
> że producentom nie opłaca się proponować wersji autom. skoro i tak
> (lepiej) się sprzeda manual. A jak jest dostępny automat to odstraszają
> tych co by może chcieli wygórowanymi ekstra kosztami. Jakby niewiadomo
> jaki to był luksus. W efekcie w sprzedaży nowych samochodów udział
> automatów to nadal mniejszość, chociaż powoli sprzedaż rośnie.
>
Dlaczego uważasz że automat powinien kosztować tyle co manual ?
Wszak manual to stare rozwiązanie czysto mechaniczne a do dzisiejszego
automatu poza zawodną elektryką potrzeba jeszcze równie zawodnego
komputera.
W cenie manuala to może być jedynie rozwiązanie ze skuterów wciskane
w co mniejsze osobówki.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.15 23:38 nadir
- 29.03.15 23:46 J.F.
- 30.03.15 00:09 Marek
- 30.03.15 00:44 J.F.
- 30.03.15 01:11 J.F.
- 30.03.15 01:31 A.L.
- 30.03.15 01:32 A.L.
- 30.03.15 01:37 A.L.
- 30.03.15 01:39 A.L.
- 30.03.15 08:38 nadir
- 30.03.15 09:53 J.F.
- 30.03.15 10:02 Ergie
- 30.03.15 10:13 Marek
- 30.03.15 10:14 RoMan Mandziejewicz
- 30.03.15 10:21 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=