-
Data: 2020-02-26 22:01:28
Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Ale spojrz tu
> https://goo.gl/maps/EKBvQXY2dau1uRHZ8
>
> Jakos fikusna ta hala, a zakladam, ze taka przydatna.
>
> Oczywiscie za pare lat przyjdzie inny model ... wiec dobrze miec zapasy.
>
>> A części dojeżdżałyby w trybie just-in-time i nawet dużego magazynu
>> wtedy nie potrzeba.
>
> A potem urlop dla wszystkich, az sie nie skonczy epidemia w Chinach :-)
>
>> Ale ktoś się za to powinien wziąć - nie polityk, ale inżynier z
>> menedżerem do spółki.
>
> Dokladnie, tylko ze dobrze byloby miec dzialajacy prototyp,
> no i wola polityczna powinna byc ... lub finansowa.
>
> J.
Hala jest fikuśna, bo w południowo-zachodniej części znajduje się
odlewnia, a w północno-zachodniej - montownia silników. Zakładam, że do
elektryka silniki będą po prostu kupowane - odpada znaczna część
powierzchni.
Oczywiście można gdybać co by było gdyby w przypadku nawalenia, ale
wiele firm już tak pracuje, że podzespoły są dostarczane wprost na linię
produkcyjną. No i nie potrzeba epidemi w Chinach - wystarczy nieświeże
żarcie na stołówce i fabryka staje :-)
Poza tym - jak wspomniałem - dostawczaki to kłopotliwa produkcja.
Crafter występuje w 3 długościach i kilkunastu wersjach nadwozia.
Ogarnąć to jest naprawdę sporym wyzwaniem logistycznym, zwłaszcza, że
nie tłucze się na skład, ale na zamówienie, więc co jedno to inne auto.
Raz krótkie, z drzwiami blaszanymi z tyłu, za chwilę wersja pasażerska
ze wszystkimi bokami i tyłem szklanym, itd...
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.20 22:03 T.
- 26.02.20 22:04 T.
- 26.02.20 22:10 T.
- 27.02.20 06:59 Budzik
- 27.02.20 09:29 T.
- 27.02.20 11:59 Budzik
- 27.02.20 12:07 Kris
- 27.02.20 12:22 robot
- 27.02.20 13:15 T.
- 27.02.20 13:16 T.
- 27.02.20 13:19 J.F.
- 27.02.20 13:54 Budzik
- 27.02.20 14:06 J.F.
- 27.02.20 14:08 J.F.
- 27.02.20 14:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=