  • Data: 2015-07-08 02:11:39
    Temat: Re: "Krosownica" Ethernet.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:

    > Zrób zwykły mechaniczny przełacznik pomiędzy dwoma kablami. Albo
    > jeszcze lepiej jak chciałes na początku na przekaźnikaxh. Jest
    > duża szansa, że pójdzie na 100 Mb/s.

    A ja wpisałem w gugiel zaklęcie, i mię takie cóś wyszło na drugim
    miejscu: http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/NS3L500-D.
    PDF

    Wyszło, że sporo jest układów, które są wprost rekomendowane do
    analogowego przełączania sygnału ethernetu, nawet gigabitowego
    -- na przykład MAX4890.

    http://www.maximintegrated.com/en/products/comms/opt
    ical-communications/MAX4890.html

    The MAX4890/MAX4891/MAX4892 high-speed analog switches meet the needs
    of 10/100/1000 Base-T applications. These devices switch the signals
    from two interface transformers and connect the signals to a single
    10/100/1000 Base-T Ethernet PHY, simplifying docking station design
    and reducing manufacturing costs. The MAX4890/MAX4891/MAX4892 can also
    route signals from a common interface transformer to two different
    boards in board-redundancy applications.

    Taki gugiel, to jednak fajna rzecz, nie powiem, że nie.

    --
    Jarek