eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • X-Received: by 10.140.93.109 with SMTP id c100mr93348qge.16.1391811769541; Fri, 07
    Feb 2014 14:22:49 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.93.109 with SMTP id c100mr93348qge.16.1391811769541; Fri, 07
    Feb 2014 14:22:49 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
    er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.87.MISMA
    TCH!k15no13540834qaq.0!news-out.google.com!y18ni5935qap.1!nntp.google.com!k15no
    13540832qaq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Feb 2014 14:22:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.233.161.53;
    posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
    NNTP-Posting-Host: 62.233.161.53
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52f33546$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcvm41$881$1@node2.news.atman.pl> <lcvmm9$ird$5@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcvoen$ird$7@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <a...@g...com>
    <1...@p...pl.invalid>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    From: AA <c...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 22:22:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523045
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 09:29:36 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AA,
    >
    >
    >
    > Friday, February 7, 2014, 9:16:41 AM, you wrote:
    >
    >
    >
    > >> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
    >
    > >> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
    >
    > >> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
    >
    > >> sensownym czasie wszędzie.
    >
    > > Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu
    >
    > > gęstego oleju powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej
    >
    > > dociera do np. głowicy?
    >
    >
    >
    > Wskaż w moim wywodzie "szybciej". Ja jedynie pisałem o wyższym
    > ciśnieniu i każdy, kto jeździł dłużej samochodem ze wskaźnikiem
    > ciśnienia oleju zna to zjawisko.

    Napisałeś "wyższe ciśnienie pozwala dotrzeć w sensownym czasie wszędzie" i "gęsty
    olej jest lepiej przetłaczany", co możnaby sparafrazować jako "wyższe ciśnienie
    pozwala olejowi dotrzeć wszędzie szybciej". Tak?

    pozdr
    AA





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: