eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • X-Received: by 10.140.92.79 with SMTP id a73mr94509qge.25.1391813035242; Fri, 07 Feb
    2014 14:43:55 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.92.79 with SMTP id a73mr94509qge.25.1391813035242; Fri, 07 Feb
    2014 14:43:55 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!k15no13545468qaq.0!news-
    out.google.com!y18ni5935qap.1!nntp.google.com!k15no13545462qaq.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Feb 2014 14:43:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <ld3lke$k0k$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.100.80;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.100.80
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <4...@g...com>
    <lcuekc$hu3$1@node1.news.atman.pl> <ld1dkp$ffm$1@dont-email.me>
    <ld208t$msc$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <52f4e3e6$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2tof$pn5$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <52f51ea7$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <ld3a17$ons$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ld3aam$ovp$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <ld3lke$k0k$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 22:43:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3383
    X-Received-Body-CRC: 3439302529
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523048
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 23:07:43 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > >Kiedyś policzyłem i drugi raz nie muszę. Ty nigdy nie liczyłeś i dlatego
    >
    > >pierdoły piszesz. Nie mam żadnego celu w >tym żebyś dzięki mnie wiedział
    >
    > >więcej.
    >
    >
    >
    > HAHAHA. To dopiero trzeba miec tupet, miales szanse wybrnac z twarza. Trzeba
    >
    > bylo chociaz napisac, ze sie o prawie 100% pomylilem, ze to nie 0.2 tylko
    >
    > 0.12Ah, a tu sie okazuje, ze ty zwykly blazen jestes co pojecia nie ma o
    >
    > prostej budowie cepa.
    >
    > Myslal kogut o niedzieli....do szkoly gimbusie jeden :)

    Jednak policzyłeś. każda metoda jest dobra żeby osiągnąć cel. To teraz oszacuj bo
    policzenie wymagało by użycia bardzo zaawansowanych środków technicznych w jakim
    czasie taki ubytek zostanie uzupełniony przez alternator który według danych
    technicznych potrafi przy wcale nie wysokiej prędkości obrotowej dać 75A. Co więcej
    on potrafi w sprzyjających warunkach te 75A wbić bezpośrednio w akumulator bo żaden
    ogranicznik prądu od wyjścia alternatora do klemy akumulatora nie istnieje. Jak byś
    nie wiedział jaki jest prąd ładowania akumulatora po odpaleniu silnika możesz założyć
    nowy temat i zwyczajnie o to spytać. Nie jest wstydem czegoś nie wiedzieć. Wstyd jest
    wtedy jak można się tego dowiedzieć a tego się nie robi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: