    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Krzyżówka z alfonsem
    Date: Fri, 2 Mar 2018 11:16:32 +0100

    dyskusyjnych:5a98f4f7$0$991$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-03-02 o 05:56, J.F. pisze:

    >Kiedy to było? Moje pierwsze nawigacje na symbianie tych czasów nie
    >pamiętają :-)

    Na symbianie nie, ale Android to nowa technologia.

    To nie tak znow dawno temu bylo, musialbym swoje stare posty
    odszukac - z 5 lat temu ?

    Osmand mial te zalete, ze przez pewien czas byl jedyny darmowy, i na
    tym sie w zasadzie zalety konzyly, bo z powodu tej wady -
    bezuzyteczny.
    Pojawily sie inne, osmand trafil do kosza.
    Sami pisali, ze trasy ponad 200km to moze nie policzyc.

    O, w wersji 1.7 z lipca 2014
    One of the major changes is route calculation engine. It is completely
    rebuild and gives precise route based on routing parameters.

    J.