  • Data: 2020-05-11 21:11:46
    Temat: Re: Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-11 20:35, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Uncle Pete" r9bup0$gtv$...@g...aioe.org

    > Temperatura barwowa ma się nijak do koloru -- naprawdę
    > jesteś fotografem? ;)

    Po pierwsze, gdzie napisałem, że chodziło mi o temperaturę barwową? Po
    drugie, skoro przy tym jesteśmy, im bliższa owa temperatura światłu
    dziennemu, tym mniejsze będą przekłamania w postrzeganiu kolorów tego,
    co się nosi w świetle dziennym. W skrajnych przypadkach może być tak,
    jak kiedyś z moimi spodniami ze sztruksu, które w świetle dziennym były
    absolutnie neutralnie szare, a żarówkowym (wtedy jeszcze nie było tych
    energooszczędnych wynalazków) wyraźnie szaro-zielone.

    Weszcie po trzecie, gdzie napisałem, że jestem fotografem? Napisałem
    gdzieś że fotografuję, ale nigdy nie kłamałem, że zawodowo. To jeżeli
    chodzi o Twoje docinki, które wobec człowieka, który chciał Ci pomóc, są
    według mnie zupełnie nie na miejscu.