  • 51. Data: 2017-02-27 09:29:20
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 24 Feb 2017 16:19:57 +0100
    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A na poważnie - możliwie blisko prawej nie ma wpływu na pierwszeństwo.

    A kto mówi o pierwszeństwie, mówimy o tym jaki pas powinien zająć.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 52. Data: 2017-02-27 09:46:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 09:29, szerszen pisze:

    > A kto mówi o pierwszeństwie, mówimy o tym jaki pas powinien zająć.

    Hmm. Tytuł wątku jest "kto ma pierwszeństwo" :P

    Shrek

  • 53. Data: 2017-02-27 12:03:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 22:26, re pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > To oboje zaliczą blacharza :)
    > ---
    > A w innym przypadku ?

    Obaj lub obie ;)

    BPNNMSP :)
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 54. Data: 2017-02-27 12:31:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Manik <q...@o...pl> wrote:

    > Skręcający w prawo nie ma pierwszeństwa w wyborze pasa,
    > bo nie ma przepisu dającego mu to pierwszeństwo.
    > Skręcający w prawo z pasa lewego, może jechać swoim pasem
    > i ten z prawego pasa nie może mu zajeżdżać drogi.

    Ok, gdyby jechał swoim pasem, to zgoda. Ale jego pas się skończył. Obaj
    wjeżdżają na nowe pasy.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 55. Data: 2017-02-27 12:33:59
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Manik <q...@o...pl> wrote:

    > Kierowca skręcający może uważać, że dla niego pojawił się nowy pas,
    > ale to nie jest nowy pas tylko jest to inny pas, bo droga
    > poprzeczna jest szersza. Faktycznie jest to inny pas, a nie nowy.
    >
    > Nowy pas może rozpoczynać się tylko w miejscu, gdzie droga rozszerza się
    > i nie ma to nic wspólnego z skrętem.

    Ok, nie nowy tylko inny (już idący tą drogą, na którą się skręca). Nowy
    z punktu widzenia skręcającego.

  • 56. Data: 2017-02-27 12:47:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Feb 2017 11:56:40 +0100, w <o8uc9j$ubk$1@news.mixmin.net>, "Manik"
    <q...@o...pl> napisał(-a):

    > Ja odnoszę się do sytuacji podanej przez wątkotwórcę.
    > Skręcający w prawo nie ma pierwszeństwa w wyborze pasa,
    > bo nie ma przepisu dającego mu to pierwszeństwo.

    Oczywiście, że ma i oczywiśce, że jest na to przepis.

    > Skręcający w prawo z pasa lewego, może jechać swoim pasem
    > i ten z prawego pasa nie może mu zajeżdżać drogi.

    On nie jedzie swoim pasem. On zajmuje pas na innej drodze/jezdni.

  • 57. Data: 2017-02-27 12:58:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Feb 2017 12:57:03 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0226.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > wątku), oraz w zależności od wybranego kierunku jazdy: w lewo - od góry,
    > pasy 1, 2 i 3, natomiast w prawo - od góry , 3, 2 i 1
    > Wynika więc z tego, że bez zmiany pasa przy skręcie w lewo jadący pasem 2
    > wjedzie na pas 2, a jadący pasem 1 na pas 1, więc pas 3 może zająć ten
    > jadący z pasa 2. Jadący z pasa 1 może zając pas 2 po ustąpieniu
    > pierwszeństwa jadącemu pasem 2. Tyle w lewo.
    >
    > Teraz w prawo. Jadący pasem 1 może wjechać na pas 2 po ustąpieniu
    > pierwszeństwa jadącemu pasem 2, jadący pasem 2 może wybrać dowolnie pas 2

    Piękna długa odpowiedź. Szkoda, że całkowicie bzdurna.
    O podstawy nawet nie pytam :D

  • 58. Data: 2017-02-27 13:48:10
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Sun, 26 Feb 2017 12:57:03 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0226.invalid>, 007

    > Piękna długa odpowiedź. Szkoda, że całkowicie bzdurna.
    > O podstawy nawet nie pytam :D

    No i masz, nie potrafisz ogarnąć całości PoRD, to i nie pytasz, tylko opinię
    ala 0 wydajesz.

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2017-02-27 13:52:12
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Wysocki w

    > Ok, gdyby jechał swoim pasem, to zgoda. Ale jego pas się skończył. Obaj
    > wjeżdżają na nowe pasy.

    Taki drobiazg, jazda samochodem jest do odwzorowania w modelu ciągłym a nie
    dyskretnym, więc jak mu sie pas mógł skończyc, skoro ciągle nim jechał?

    --
    'Tom N'

  • 60. Data: 2017-02-27 13:58:23
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Wysocki w

    > Ok, nie nowy tylko inny (już idący tą drogą, na którą się skręca). Nowy
    > z punktu widzenia skręcającego.

    Jazda samochodem jest modelem ciągłym -- zajmował pas najbliższy krawężnika
    przy skręcie (1 od prawej) , to nie zmieni pasa tylko wtedy, gdy po skręcie
    będzie kontynuował jazdę na pas najbliższy krawężnika.

    --
    'Tom N'