  • 181. Data: 2017-03-07 17:13:06
    Temat: Re: Kto ma. napisz pismo.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2017 o 10:08, Gradek pisze:

    > A ty co, czekasz aż ci manna z nieba spadnie ?
    > Co zrobiłeś, aby taki przepis wprowadzić ?
    > Napisz pismo to lokalnego posła, jednego, drugiego.
    > Wręcz mu to i dopilnuj co on z tym zrobi.

    A ja mam w d4 co sobie posłowie na ten temat myślą i zarówno na zamek
    wpuszczam jak i wjeżdzam. Przechodzę również na czerwonym świetle i w
    miejscach niedozwolonych i gdzieś mam ból dupy zamordystów.

    Shrek

  • 182. Data: 2017-03-07 18:20:51
    Temat: Re: Kto ma. zielone warunkowe.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-03-2017 o 08:45, Gradek pisze:

    > Jeżeli zielone warunkowe strzałki są w miejscach bezkolizyjnych,
    > to nie jest to wina ustawodawcy,

    Winą ustawodawcy jest to, że każe się zatrzymywać.

  • 183. Data: 2017-03-07 18:21:56
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-03-2017 o 08:39, szerszen pisze:

    > Oj przerosło jak widzę i czytanie ze zrozumieniem i przyznanie się do błędu :D

    Przyznaję przecież że błądzisz i gadasz od rzeczy (nie na temat), nie
    muszę tego sprawdzać, skoro sam o tym poinformowałeś.

  • 184. Data: 2017-03-07 18:22:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Co zrobiłeś, aby taki przepis wprowadzić ?
    > Napisz pismo to lokalnego posła, jednego, drugiego.
    > Wręcz mu to i dopilnuj co on z tym zrobi.

    Ja wiem co on z tym zrobi, więc oszczędzam sobie zbędnego trudu.

  • 185. Data: 2017-03-08 11:44:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 7 Mar 2017 18:21:56 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Przyznaję przecież że błądzisz i gadasz od rzeczy (nie na temat), nie
    > muszę tego sprawdzać, skoro sam o tym poinformowałeś.

    No, a świstak siedzi i zawija :D

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 186. Data: 2017-03-11 13:00:08
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? durnowaty Shreku.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Manik,

    > Durnowatry Shreku.
    > Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że przy skręcie możesz zająć dowolny.

    Nigdzie też nie jest napisane, że nie wolno zając dowolnego, WOLNEGO
    pasa.

    > Kup sobie wreszcie PoRD z obszernym komentarzem.

    Komentarz to nie xródło prawa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 187. Data: 2017-03-11 15:10:10
    Od: "Manik" <k...@s...pl>

    wiadomości news:1109716558.20170311130008@pik-net.pl.invalid...

    > Nigdzie też nie jest napisane, że nie wolno zając dowolnego, WOLNEGO
    > pasa.

    > Komentarz to nie xródło prawa.
    >
    > RoMan

    W dyskusji nie chodzi o zajmowanie WOLNEGO pasa.
    PoRD określa też kto może zająć WOLNY pas.
    Nie zawsze można zająć wolny pas w sytuacji,
    gdy PoRD drugiemu daje pierwszeństwo.
    Przeczytaj i zrozum PoRD. Najlepiej kup sobie PoRD
    z obszrenym komentarzem.

    Nie było pisane, że komentarz jest źródłem prawa.
    Było napisane PoRD z obszernym komentarzem, żeby przygłupom
    łatwiej było zrozumieć przekaz źródłowy.
    Czytaj parę razy to może coś zrozumiesz.