  • 61. Data: 2017-02-27 14:16:20
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Feb 2017 13:58:23 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0227.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Jazda samochodem jest modelem ciągłym -- zajmował pas najbliższy krawężnika
    > przy skręcie (1 od prawej) , to nie zmieni pasa tylko wtedy, gdy po skręcie
    > będzie kontynuował jazdę na pas najbliższy krawężnika.

    Powstaje nowa teoria nt pasów niewyznaczonych :D

  • 62. Data: 2017-02-27 15:44:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 27 Feb 2017 09:46:16 +0100
    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Hmm. Tytuł wątku jest "kto ma pierwszeństwo" :P

    Hmm, ale czytałeś post na który odpowiadałem? :P

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 63. Data: 2017-02-27 16:44:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 15:44, szerszen pisze:

    > Hmm, ale czytałeś post na który odpowiadałem? :P

    A ty czytałeś co ja odpowiedziałem na post, w którym odpowiadałeś na ten
    post, o którym piszesz, będący w istocie odpowiedzią na post
    watkotwórcy? :P

    Dobra - pośmiali się, ale IMHO "prawostronność ruchu" to za mało, żeby
    określać na podstawie PoRD który pas "jest czyj". Tym bardziej, że
    wprost jest napisane, że przy skrecie możesz zająć dowolny.

    Shrek

  • 64. Data: 2017-02-27 16:45:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 13:58, 007 pisze:

    > Jazda samochodem jest modelem ciągłym -- zajmował pas najbliższy krawężnika
    > przy skręcie (1 od prawej) , to nie zmieni pasa tylko wtedy, gdy po skręcie
    > będzie kontynuował jazdę na pas najbliższy krawężnika.

    Jak nie zmieni, skoro jedzie innym niż jechał?

    Shrek

  • 65. Data: 2017-02-27 17:05:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 14:54, Adam Wysocki pisze:

    Może to wszystkim Januszom, szeryfom da do myślenia.
    https://polskiedrogi-tv.pl/ktory-pas-zajac-po-skreci
    e/

  • 66. Data: 2017-02-27 17:06:17
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Mon, 27 Feb 2017 13:58:23 +0100, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0227.invalid>, 007

    > Powstaje nowa teoria nt pasów niewyznaczonych :D

    Możesz zawsze podać teorię "starą" -- tylko czy stać cię na taki wysiłek
    umysłowy.

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2017-02-27 17:11:16
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Jak nie zmienił, skoro jedzie innym niż jechał?

    Skoro oddalił sie od krawężnika i zajął pas drugi/dziwiąty od prawej, to
    owszem, zmienił. Ja to napisałem poprzednio, więc z czym się nie zgadzasz?

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2017-02-27 17:31:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 17:11, 007 pisze:

    > Skoro oddalił sie od krawężnika i zajął pas drugi/dziwiąty od prawej, to
    > owszem, zmienił. Ja to napisałem poprzednio, więc z czym się nie zgadzasz?

    W tym, że jak będzie jechał przy prawym krawężniku to nie zmienia pasa.
    Jechał wcześnie innym, teraz jedzie innym, więc jak nie zmieniał?

    Shrek

  • 69. Data: 2017-02-27 17:37:38
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? durnowaty Shreku.
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

> [...]
    >
    > IMHO "prawostronność ruchu" to za mało, żeby określać na podstawie PoRD
    > który pas "jest czyj". Tym bardziej, że wprost jest napisane, że przy

    Durnowatry Shreku.
    Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że przy skręcie możesz zająć dowolny.
    Kup sobie wreszcie PoRD z obszernym komentarzem.

  • 70. Data: 2017-02-27 17:43:37
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? następny dureń radekp.
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    Sun, 26 Feb 2017 11:56:40 +0100, w <o8uc9j$ubk$1@news.mixmin.net>, "Manik"
    <q...@o...pl> napisał(-a):

    > Ja odnoszę się do sytuacji podanej przez wątkotwórcę.
    > Skręcający w prawo nie ma pierwszeństwa w wyborze pasa,
    > bo nie ma przepisu dającego mu to pierwszeństwo.

    Oczywiście, że ma i oczywiśce, że jest na to przepis.
    Tak, jest na to przepis w książce kucharskiej dla takich durni
    jak ty.