  • Data: 2017-02-24 20:41:01
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Shrek głupol cd.
    Od: "Manik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o8pv4v$i4$2@node2.news.atman.pl...

    > No właśnie na przykład w powyższym przypadku - że jadący z prawego pasa ma
    > "na skręcie' pierwszeństwo przed resztą i może "bezkarnie" zajmować "ich"
    > pasy.

    Nie ma takiego pierwszeństwa "przed resztą". Jest pierwszeństwo,
    ale nie "przed resztą" jak napisałeś . Twoja głupota nie pierwsza i nie
    ostatnia.
    Wiedzę o PoRD drogowym bierzesz z swojej chorej wyobraźni.

    > Z innych - zawracasz na skrzyżowaniu drogą główną - ustawiasz się i
    > czekasz. Z twojej lewej ktoś skręca w prawo. Ty masz pierwszeństwo, a
    > koleś skręcający w prawo też (bo z jego punktu widzenia ty nie zawracasz,
    > a skręcasz).

    Nie ogarniasz sytuacji na najprostszym skrzyżowaniu.
    Jeżeli ktoś wyjeżdża z mojej lewej to wyjeżdża z podporządkowanej
    i nie ma pierwszeństwa, bo ja jestem na głównej.
    Jego punkt widzenia jest taki, że ma WSZYSTKIM udzielić pierwszeństwa.

    > Że jak się prawy niewyznaczony pas kończy to masz pierwszeństwo nad tymi
    > jadącymi normalnie. O tu.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2772819,20.9231819,3a
    ,75y,2.38h,78.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1suODEQw71wZKhw8
    VGUiyrAg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Tam nie ma dwóch pasów nieoznaczonych, tam jest jeden pas nieoznaczony.
    Co to znaczy jadący normalnie i nienormalnie ?

    > Możesz to rondo podkreślić na tym rysunku, bo nie widzę:
    >
    > -------------------------
    > - - - - - - - - - - - - -
    > - - - - - - - - - - - - -
    > ----------. .----------
    > | | |
    > | |
    > | | |
    > | |
    > | | |
    > | |
    > | | |

    > Shrek

    Ty wielu rzeczy nie widzisz.
    Wróć do tego co wyciąłeś to może zobaczysz, ale wątpię.

    Dla wtórnych analfabetów PoRD, albo przygłupów są płatne kursy
    dokształcające.