    From: Paweł Kajak <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Która benzyna w Espace IV?
    Date: Fri, 5 Aug 2016 00:28:51 +0200

    W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
    > Czołem,
    >
    > Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w
    > Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
    > Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
    > o mocy 245 KM.
    >
    > Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej
    > awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze
    > niż diesle dci.

    Witam.

    Jeśli mnie pamięć nie myli to silnik 3,5 V6 montowany był w wersji z
    automatyczną skrzynią biegów. Jeśli tak jest w rzeczywistości to
    zdecydowanie polecam skupić się na silnikach dwulitrowych, bo te są
    montowane w autach z manualną skrzynią. I druga sprawa - instalacja
    gazowa. Jeśli o takiej myślisz, to do silnika z turbiną musisz
    zainstalować super instalację za kupę kasy bo inaczej kłopoty murowane.

    pkajak

    kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką)

    teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki)