  • Data: 2019-03-27 07:51:58
    Temat: Re: Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Mar 2019 22:16:32 +0100, Adam napisał(a):

    > To zależy.
    > Jak już obok napisał ten niereformowalny, co pisze do góry nogami ;) w
    > przypadku pasty metalicznej można zrobić laptokowi poważną krzywdę.

    Kiedyś dawno, jak się upowszechniły te pasty w srebrnym kolorze,
    sprawdzałem omomierzem czy któraś przewodzi. Jakoś takiej nie znalazłem.
    Co nie znaczy że nie ma :) Tego nie wiem.
    I oczywiście, należy procek i radiator oczyścić do połysku ze starej
    pasty czy termopada. Z prockiem - nadzwyczaj ostrożnie, szmatką ze
    spirytusem albo ksylenem.
    --
    Jacek
    I hate haters.