  • Data: 2014-04-19 17:20:38
    Temat: Re: Który i5: i5-4440, i5-4440S czy i5-4670T ?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedobrze że jesteś niezadowolony... :-)
    >
    > A co do czasu ładowania systemu, ktoś przetestował obietnice ASUSA
    > na temat ładowania Windows 8 zaledwie w dwie sekundy?

    Chyba wszystkie plyty oparte o chipsety "8" maja funkcje szybkiego
    startu, ale nie sprawdzlem, nie wylaczam komputera. Czysty win 8.1 (bez
    calego syfu uruchamianego przy starcie) i tak wstaje w mniej niz 10
    sekund. Co do wydajnosci - po przesiadce na i5, normalne prace tj ok 30
    zakladek w Chrome, Word, Excel, Winamp, jakas synchronizachja plikow w
    tle, powoduja zuzycie CPU w granicach 75%. Start systemu jest dluzszy bo
    juz po samym zalogowaniu system malo robi, aplikacje czytajace dysk
    powoduja 100% oblozenia (moze to SATA na plycie jakies trefne? jutro
    wloze PERC i zobacze). System przenioslem zywcem z Precision T3500 (klon
    Acronisem) Zainstalowane nowe sterowniki do chipsetu oraz roznorakich
    wbudowanych funkcjonalnosci od Intela. Wiem, ze Xeon to wyzsza polka,
    ale rowniez trzy generacje roznicy.

    --
    Pozdr