    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 19 Apr 2014 16:37:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kuchenka indukcyjna i piekarnik
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 18:11:36 UTC+2 użytkownik Pawel napisał:
    > Witam wszystkich
    >

    > Mam nadzieje, ze moje pytanie choc czesciowo pokrywa sie z tematyka
    >
    > grupy, a jak nie, to prosze mnie skierowac na jakas inna grupe, lub
    >
    > forum, gdzie moglbym uzyskac odpowiedz na moje pytania.
    >

    > Problem tyczy sie zakupu kuchenki indukcyjnej i piekarnika
    >
    > elektrycznego. Najbardziej mi zalezy na jakis informacjach odnosnie
    >
    > kuchenki, bo z tego tematu mam niewielkie pojecie. Interesuja mnie
    >
    > wszelkiego rodzaju informacje, wlacznie z tym gdzie najlepiej to
    >
    > montowac. Czy pod taka kuchenka mozna zamontowac np piekarnik, czy klasc

> [...]
    Nie bądź frajer i nie kupuj tego badziewia indukcyjnego. Im więcej techniki, tym
    większe prawdopodobieństwo że coś się spierdzieli. Poza tym musisz mieć do tego
    odpowiednie gary. Na aluminiowym nic nie upitrasisz. Materiał musi być
    ferromagnetyczny. O ceramicznych garach nawet nie wspominam. Kumpel dał się w to
    wkręcić, w 2 lata 2 razy wymieniał. Ja na zwykłej elektrycznej pitraszę już 20 lat.