  • 11. Data: 2017-01-06 19:14:00
    Temat: Re: Kurier od Virgin Mabile
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-06 o 11:29, adam pisze:

    > Ja czekałem ponad tydzień, w końcu ich olałem i starter za 5PLN
    > wylądował w koszu.
    > pzdr
    > Adam

    W co oni grają? Po wypełnieniu formularza na ich stronie zostałem
    powiadomiony że za kilka dni powinien zjawić się u mnie kurier w celu
    weryfikacji danych. O dokładnej dacie wizyty kuriera zostanę wcześniej
    powiadomiony poprzez pocztę e mail. Już tydzień mija i nie tylko
    kuriera nie widać ale nawet żadnej wiadomości o terminie takiej wizyty.

  • 12. Data: 2017-01-07 01:10:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Chris"

    > Rejestrowałem on-line i żadnego kuriera nie miałem, jak kupowałeś kartę
    > to żeby aktywować musiałeś dać dowód i to im wystarczyło. Przynajmniej u
    > mnie i u żony, ogólnie 3 numery (2x tek + tablet).
    > ---
    > Przecież to zależy od tego, gdzie kupował.

    To świeć nas i podaj to gdzie.
    ---
    Co mam świecić ? Jak kupił w punkcie gdzie obsługują rejestracje V to mu
    zarejestrowali, jak w innym to nie.

  • 13. Data: 2017-01-07 01:15:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    W moim przypadku bez kuriera się nie obejdzie..
    ---
    Czemu ? Możesz iść tam, gdzie rejestrują to to zrobią. InMedia może.

  • 14. Data: 2017-01-07 09:23:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 stycznia 2017 19:11:48 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    ).

    > Ja kupiłem swoją w czasie gdy rejestracja przy zakupie nie była jeszcze
    > konieczna.
    I teraz nie jest

  • 15. Data: 2017-01-07 23:40:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-06 o 09:39, Trybun pisze:

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie,
    > a kuriera nadal nie widać.

    Potwierdzenia chyba nie dostałeś. Idź do wyznaczonego punktu i
    zarejestruj. Będzie szybciej.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-01-08 11:52:06
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > A tak nawiasem - kto Ci pożarł te dwie dychy, VM czy T-m?

    Pozostało w T-m, niestety. Ale patrząc na szybkość działania LTE w
    miejscach gdzie T-m ma tylko H+ to nie żałuję.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 17. Data: 2017-01-09 01:46:44
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Potwierdzenia chyba nie dostałeś. Idź do wyznaczonego punktu i
    > zarejestruj. Będzie szybciej.

    I nie daj się zbyć byle czym, np. opowieściami, że mogą zarejestrować
    tylko startery u nich kupione.

    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2017-01-09 09:35:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-07 o 23:40, Animka pisze:

    > Potwierdzenia chyba nie dostałeś. Idź do wyznaczonego punktu i
    > zarejestruj. Będzie szybciej.

    Jakiego potwierdzenia? Po wypełnieniu formularza zobaczyłem wiadomość "
    twój nr nie jest jeszcze zarejestrowany, czekaj na kuriera który
    przyjedzie zweryfikować dane, o przybliżonym czasie wizyty kuriera
    zostaniesz powiadomiony na podanym adresie e-mail".

    Szukanie punktów czy stanie w kolejce na poczcie aby zarejestrować
    zupełnie odpada.

  • 19. Data: 2017-01-09 09:36:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-08 o 11:52, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    > naskrobał(a):

    > Pozostało w T-m, niestety. Ale patrząc na szybkość działania LTE w
    > miejscach gdzie T-m ma tylko H+ to nie żałuję.

    Ale zdaje się T-m (i Orange) ma teraz najbardziej rozbudowaną bazę
    przekaźników z LTE w Polsce..

  • 20. Data: 2017-01-09 10:11:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 19:12, Trybun pisze:

    > Ja kupiłem swoją w czasie gdy rejestracja przy zakupie nie była jeszcze
    > konieczna.

    Ja też, ale dowód musiałeś dać do xero w punkcie albo wysłać do nich
    mailem (chyba bo nie pamiętam). Ja tylko dałem opcję na stronie
    zarejestruj i przyjęło rejestrację bez problemu. Mam 2 numery swoje,
    jeden przenoszony i jeden nowy dla tabletu, żona ma 1 numer przenoszony
    i też nie miała kuriera przy rejestracji a tylko dodanie na stronie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl