  • Data: 2020-03-28 03:05:36
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Masowe testy z wyjątkiem straty kasy i zaspokojenia ciekawości nic nie dają. Możliwe
    że w tej chwili choruje w Polsce 10 milionów ludzi. Ale jeśli wśród nich mniej niż
    jeden na dziesięć tysiecy wymaga opieki lekarskiej to po co i jak zrobić testy
    reszcie? Napisz jak Ty byś w skali kraju robił masowe testy. Ludzie którym zrobiono
    testy umierają na całym Świecie w szpitalach a ci co przechodzą chorobę łagodnie albo
    bez żadnych objawów testów nie potrzebują. Potrzebują za to bycia w odosobnieniu,
    nawet jeśli oznacza to pobyt z rodzina która zaraza i nie będą wiedzieli że chorują.
    Jak się wszystko zakończy to wtedy policzymy nieboszczyków i porównamy z innymi
    krajami. I to nie ilość testów teraz a ilość policzonych nieboszczyków pokaże w
    których państwach zrobili dobrze a w których źle. Uważam że teraz jesteśmy w połowie
    fazy zarażania. Wskaźniki dotyczące nowych dziennych przyrostów chorych powinny
    bardzo szybko rosnąć. Szybko jak na warunki które stworzyliśmy, bo w stosunku do
    innych państw będzie to dużo wolniej. Za ok 10 dni nastąpi przesilenie. Zacznie
    spadać ilość nowych chorych i rosnąć tych co wyzdrowieli. Instytucja trolla jest
    bardzo potrzebna. Ale troll ma rację bytu tylko wtedy jak inni nie wiedzą że nim
    jest. Jeśli wiem że jesteś trollem to nie jesteś mnie w stanie w nic wkręcić. A że
    jesteś trollem nie podlega dyskusji? Nie zauważyłem żeby Twoja aktywność w necie
    wychodziła poza szukanie dziury w całym.