  • Data: 2020-03-29 08:59:59
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Umarła we Francji szesnastoletnia dziewczyna, miała dwa razy
    > zrobiony test i za każdym razem był ujemny. Jeżdżenie po chorych i
    > pobieranie próbek spowoduje rozprzestrzenienie wirusa przez tych co
    > pobierają próbki. Jak się komuś wydaje że zachorowało 1200 osób to
    > się bardzo myli. Zakażonych w Polsce może być 1/4 ludzi? To jest
    > choroba z bardzo łagodnym przebiegiem. W większości zarażeń nie daje
    > żadnych objawów u zarażonego. Bywa śmiertelna w tak małej liczbie
    > przypadków że w skali państwa wielkości Polski nie da się
    > wiarygodnej statystyki zrobić. Ponieważ chorzy bezobjawowi też
> [...]

    A co z pozostała czescią pracujacych? Z kurierami, kierowcami autobusów,
    paniami w sklepach?
    Zas co do łagodnego przebiegu to cały czas nie moge znależc danych.
    Ile osób przechodzi rzeczywiście łagodnie i moga leczyc sie w domu a ile
    wymaga hospitalizacji ze wspomaganiem oddechu włacznie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka